TransPhotoГородской электротранспорт

Комментарии к Tatra KT4DM № 1206

Отобразить все комментарии

««12»»
Ссылка
Dima SV · Львов · 23.01.2022 13:18 MSK
Фото: 26
Ні,але незважаючи на це я всеодно займав місце водія.І побував в водійських кріслах усіх 30 ДМів
+2
+3 / –1
Ссылка
Slatcher · Львов · 23.01.2022 12:20 MSK
Фото: 15
А взагалі,за пультом яких вагонів ви в основному? Я так зрозвмів,що ви водій трамваю)
+1
+1 / –0
Ссылка
Dima SV · Львов · 23.01.2022 02:25 MSK
Фото: 26
Але мені один раз випала нагода на 1206 трохи проїхатися в водійському кріслі,і я скажу що це задоволення не описати словами. Я був вражений,що вагон ,якому більше 40 років,так їде. В кабіні була така тиша і спокій,ніби я в раю був. Електрон таких відчуттів не дарує
0
+2 / –2
Ссылка
Dima SV · Львов · 23.01.2022 02:15 MSK
Фото: 26
1192 молодший на 2 роки,але гнилий ще більше. Правда в нього пробіг при надходженні до Львова був 2700000км.Для порівняння,в його співбрата по року випуску 1200 пробіг був 680 000км. І на мою думку 1200 один з найкращих вагонів на 3 за станом кузова
0
+1 / –1
Ссылка
Slatcher · Львов · 23.01.2022 02:11 MSK
Фото: 15
Він і є одним з найстарших.
0
+1 / –1
Ссылка
Dima SV · Львов · 23.01.2022 02:05 MSK
Фото: 26
найбільш проіржавілий вагон з тих,що їздять на 6(можна побачити дири в салоні під ущільнювачами віконного скла),але парадокс в тому,що незважаючи на це дуже рівний кузов
0
+1 / –1
Ссылка
Jan de Vu · Львов · 07.04.2021 18:25 MSK
Фото: 528 · Локальный редактор — Львов
Вствляєш корбу з ключем і крутиш.
+2
+2 / –0
Ссылка
Sasha Lviv · Львов · 07.04.2021 17:55 MSK
Фото: 20
Цікаво, чи можливо в даній моделі вагону підняти пантограф при розрядженому акумулятору?
+2
+2 / –0
Ссылка
POTAPYCH · Кропивницкий · 07.04.2021 17:24 MSK
Фото: 655
Цитата (Jan de Vu, 07.04.2021):
> https://1drv.ms/u/s!AsKPIzEWItNFn68C5KBA7JktLJ-LtA?e=ecRLGj

Дякую.
+1
+1 / –0
Ссылка
Jan de Vu · Львов · 07.04.2021 13:14 MSK
Фото: 528 · Локальный редактор — Львов
+1
+1 / –0
Ссылка
POTAPYCH · Кропивницкий · 07.04.2021 12:10 MSK
Фото: 655
Цитата (Jan de Vu, 07.04.2021):
> Самої панелі?

Так, саме панелі приладів.
+1
+1 / –0
Ссылка
Jan de Vu · Львов · 07.04.2021 12:09 MSK
Фото: 528 · Локальный редактор — Львов
Самої панелі?
+1
+1 / –0
Ссылка
POTAPYCH · Кропивницкий · 06.04.2021 23:02 MSK
Фото: 655
Чи можливо отримати версію з можливістю приближення або оригінал?
+1
+1 / –0
Ссылка
Sasha Lviv · Львов · 13.08.2020 00:15 MSK
Фото: 20
До того, що якби їздили КТ4SU, то для них низька напруга мережі не є такою критичною як для берлінських вагонів.
Критичне падіння напруги може виникати на деяких ділянках, якщо пустити систему із КТ4DM, хоча сам попадав кілька разів на таке, що водій перезапускав "берлінця".
+1
+2 / –1
Ссылка
Jan de Vu · Львов · 12.08.2020 15:40 MSK
Фото: 528 · Локальный редактор — Львов
Цитата (Sasha Lviv, 11.08.2020):
> Цитата (Jan de Vu, 10.08.2020):
> > Яка може бути перевантаженість мережі якщо на лінії працюють виключно берлінські вагони? Жодний вагон KT4SU тут з пасажирами не курсує.
>
> Система споживає на 50-70% більший струм, ніж один вагон, у конкретній точці через один пантограф. Чим більший струм, тим більше падіння напруги в мережі. Для вагонів КТ4SU це якраз не критично, а от берлінські вагони, якщо напруга в мережі падає нижче 400 В блокуються. При нинішній ситуації із фідерами на Кн. Ольги система із пасажирами на підйомі може садити напругу нижче 400В.

Так до чого тут KT4SU якщо вони там не курсують?

По третьому маршруту випуск лише KT4DM і у них реле напруги налаштоване на низький поріг в 500В. Причому всі вагони працюють нормально і критичного падіння напруги там немає.
–1
+0 / –1
Ссылка
Sasha Lviv · Львов · 11.08.2020 16:51 MSK
Фото: 20
Цитата (RevelJack, 10.08.2020):
> Як на мене, все простіше: перше, 3 трамвайний маршрут - це маршрут для новачків, котрі накатують години і безжально вбивають КТ4ДМ, притомних водіїв рідко там зустрічаю. Друге, стан колії від Аквапарку до площі Франка. Третє, кількість вагонів КТ4ДМ і випуски в день, сьогодні(10.08.2020) випуск в 24 ДМа, залишається 6 вагонів, один після ДТП(1192), два (1194 або 1195) бувають учбовими, і того 3 вагони на разерв, не так вже й багато залишається вагонів для систем, щоб в разі ДТП/поломки не робити на маршруті солянку з різних моделей вагонів.

Коли на Т3 планували спробувати системи, то випуск мали зменшити до 7-8 систем, тобто максимум мало бути 16 вагонів задіяних. Суть полягала в тому, щоб збільшити інтервали, але покращити регулярність руху і зменшити кількість водіїв. Але мережа живлення на Кн. Ольги не витримала би і такої кількості систем на маршруті.
Притомні водії зі своїми вагонами перейшли на 4/8 маршрути і не шкодують за 3.
0
+0 / –0
Ссылка
Sasha Lviv · Львов · 11.08.2020 16:43 MSK
Фото: 20
Цитата (Jan de Vu, 10.08.2020):
> Яка може бути перевантаженість мережі якщо на лінії працюють виключно берлінські вагони? Жодний вагон KT4SU тут з пасажирами не курсує.

Система споживає на 50-70% більший струм, ніж один вагон, у конкретній точці через один пантограф. Чим більший струм, тим більше падіння напруги в мережі. Для вагонів КТ4SU це якраз не критично, а от берлінські вагони, якщо напруга в мережі падає нижче 400 В блокуються. При нинішній ситуації із фідерами на Кн. Ольги система із пасажирами на підйомі може садити напругу нижче 400В.
ТП26 на Горбачевського не працює з 1996 р.- потрібна заміна високовольтного ввідного кабеля від підстанції довжиною 4,6 км.
ТП22 на Бойчука - вигорів фідер і комірка 05.06.2008 від КЗ під час влучання блискавки і пожежі вагону 1159.
0
+1 / –1
Ссылка
Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд · 11.08.2020 14:11 MSK
Фото: 17712 · Модератор неавторских материалов / Фотомодератор / Общий редактор / Редактор новостей / Перевод сайта (EN)
Цитата (RevelJack, 10.08.2020):
> Если я не ошибаюсь системы вернулись в декабре на 8 маршрут

Цитата (Romann, 10.08.2020):
> Повернення систем не має жодного стосунку до Ковіду. Їх повернули ще до Нового Року, зчепивши 4 сцепки з КТ4D.

Интервал движения на маршруте при этом как-то менялся? Спасибо.
0
+0 / –0
Ссылка
Romann · Львов · 10.08.2020 22:58 MSK
Фото: 2094
Цитата (Yury LRTA, 10.08.2020):
> Возвращение поездов во Львов - результат Короновируса (обеспечение социальной дистанции в салонах)? Или действительно взялись за голову, и это очередной шаг по "возвращению" львовского трамвая к былому величию? Спасибо.

Повернення систем не має жодного стосунку до Ковіду. Їх повернули ще до Нового Року, зчепивши 4 сцепки з КТ4D. На час карантину їх роз'єднали, зараз повернули назад
+2
+2 / –0
Ссылка
RevelJack · Львов · 10.08.2020 22:45 MSK
Нет фотографий
Як на мене, все простіше: перше, 3 трамвайний маршрут - це маршрут для новачків, котрі накатують години і безжально вбивають КТ4ДМ, притомних водіїв рідко там зустрічаю. Друге, стан колії від Аквапарку до площі Франка. Третє, кількість вагонів КТ4ДМ і випуски в день, сьогодні(10.08.2020) випуск в 24 ДМа, залишається 6 вагонів, один після ДТП(1192), два (1194 або 1195) бувають учбовими, і того 3 вагони на разерв, не так вже й багато залишається вагонів для систем, щоб в разі ДТП/поломки не робити на маршруті солянку з різних моделей вагонів.

P.S. Система бере лише на 50 % більше електроенергії.

Цитата (Yury LRTA, 10.08.2020):
> Возвращение поездов во Львов - результат Короновируса (обеспечение социальной дистанции в салонах)? Или действительно взялись за голову, и это очередной шаг по "возвращению" львовского трамвая к былому величию? Спасибо.

Если я не ошибаюсь системы вернулись в декабре на 8 маршрут, позже пытались повторить это на 3 маршруте с КТ4ДМ но увы.
+2
+2 / –0
««12»»