TransPhotoГородской электротранспорт

Комментарии на фотографии автора Mykyta Viktorov

Отобразить все комментарии

Ссылка
billchek · Чернигов · 04.10.2021 22:59 MSK
Нет фотографий
Я вот думаю, а часом не обсуждение ли политики мы затронули?) Бо тут бан за такое дают.
+1
+1 / –0
Ссылка
billchek · Чернигов · 04.10.2021 22:55 MSK
Нет фотографий
Цитата (Mykyta Viktorov, 04.10.2021):
> Цитата (billchek, 04.10.2021):
> > сделать красивую картинку
>
> Ця як ви кажете «красива картинка» вже приносить бюджету міста живі гроші, тобто податки від бізнесу, внаслідок збільшення потоку туристів. Оновлення центру міста це внесок в майбутнє.
>
> Звичайно, можна було витратити кошти замість парків та центру на ту ж спецтехніку ЧТУ, але в такому разу про жодний приріст турпотоку не могло бути й мови.
>
> А оновлення спецтехніки, до речі, передбачено програмою розвитку електротранспорту на наступні роки.

Никита, я как человек, имевший непосредственное отношение к городскому управлению культуры и туризма, могу вам сказать прямо, не верьте. Мне смешно слушать про 6 тысяч туристов еженедельно, про аншлаги в отелях и среди экскурсоводов. Этого нет. Это такая откровенная ложь, что берёт злость и обида что настолько людей считают за идиотов. Цифры берутся с потолка только ради того что бы внушить местным что ремонт парка за 50 лямов оправдан и он окупается, хотя это не так. Все тендеры выигрывает одна и та же фирма, вся плитка берется у одних и тех же людей. Если у частника квадрат плитки стоит 30 грн, то при городской реконструкции 300 грн. И что бы у людей не было вопросов, придумали что мы резко стали центром туризма.
По поводу налогов тоже не всё так просто, по моему они поступают не в гор бюджет, а в гос. Но я в этом слабо разбираюсь, по этому умничать не буду)
+3
+5 / –2
Ссылка
Дениско · Чернигов · 04.10.2021 22:30 MSK
Нет фотографий
>
> Ну це сумно. Але я з нею не знайомий. А Чернігівці, які там працюють, то повинні ж. І бути незадоволеними повинні. То чого така підтримка у мера?

Бо у нас піпл хаває лайно під назвою "популізм". Атроха (недомер наш) перестеояє асфальт, котрий ми купуємо на його заводі (інших, хто пропонує справді кращі умови, до тендерів просто не допускають) втридорога (бачив деякі папери на Фейсбуці, де вартість асфальту на 80% вища за ринкову), якість якого - гівно. Парки і сквери - та сама фігня: якість сумнівна, ціни космічні. Тротуарна плитка... Люди у якості експерименту телефонують на завод, цікавляться цінами, отримують їх з усім(із ПДВ, доставкою тощо)... Місто ж закуповує партії в рази більші на 70% дорожче. Скотовзки обіцяють на нормальний транспорт замінити, скільки цей діяч при владі - хер там, тільки вартість проїзду виростає.
А сприяння створенню нових робочих місць нулю, бляха-муха, дорівнює! Чернігів має прекрасні стартові можливості для інвестицій серйозних компаній, але ніхто навіть не чухається на Магістратській.
Зате, ті дебілоїди, котрі думають винятково очима, коли популярно показуєш, що тебе ж таки веахабну грабують, наводять "геніальний" аргумент: "ну так хоть Шота дєлаєца". І як таким дегенератами ти адекватне довести щось можеш?..
Тому і живемо в сраці із вітром у кишенях й недобитим громадським транспортом.
+1
+4 / –3
Ссылка
Dimka89 · Луцк · 04.10.2021 19:43 MSK
Нет фотографий
Цитата (billchek, 04.10.2021):
> Ну и что что мер ворует, зато вон какую красоту навёл", "Пусть ворует, зато красоту для людей делает"

Ще ж "добре хоч так зробили".
–2
+1 / –3
Ссылка
Mykyta Viktorov · Чернигов · 04.10.2021 19:20 MSK
Фото: 76 · Локальный редактор — Чернигов
Цитата (billchek, 04.10.2021):
> сделать красивую картинку

Ця як ви кажете «красива картинка» вже приносить бюджету міста живі гроші, тобто податки від бізнесу, внаслідок збільшення потоку туристів. Оновлення центру міста це внесок в майбутнє.

Звичайно, можна було витратити кошти замість парків та центру на ту ж спецтехніку ЧТУ, але в такому разу про жодний приріст турпотоку не могло бути й мови.

А оновлення спецтехніки, до речі, передбачено програмою розвитку електротранспорту на наступні роки.
+2
+4 / –2
Ссылка
billchek · Чернигов · 04.10.2021 16:50 MSK
Нет фотографий
Большинству людей не интересно знать сколько получает сотрудник ЧТУ, зеленхоза или какой либо структуры. Все знают про коррупцию и откаты, все понимают почему именно барвинки, а не какие либо иные троллейбусы. Просто народ терпил которые говорят "Ну и что что мер ворует, зато вон какую красоту навёл", "Пусть ворует, зато красоту для людей делает". Менталитет такой)
–4
+1 / –5
Ссылка
billchek · Чернигов · 04.10.2021 16:47 MSK
Нет фотографий
> Цитата (billchek, 04.10.2021):
> > И такая ситуация наблюдается на большинстве бюджетных организаций в Чернигове
>
> Ну це сумно. Але я з нею не знайомий. А Чернігівці, які там працюють, то повинні ж. І бути незадоволеними повинні. То чого така підтримка у мера?

Цитирую "Чо вы бубните, зато ж в городе хоть что-то делается, не то что при предыдущей власти!!!"
–3
+1 / –4
Ссылка
Андрій Макарець · Киев · 04.10.2021 11:47 MSK
Фото: 11
Цитата (ObolonsSKY, 03.10.2021):
> Що не спростовує того факту, що метро є. Та "покриває", припустимо, 49 чи 45 чи 40% населення столиці.

Ну я образно висловився Малось на увазі, що багато де бракує.


Цитата (ObolonsSKY, 03.10.2021):
> І ніколи не буде - агломерації палкі вітання)

А мало би бути. Замінити можуть добре інтегровані приміські перевезення.


Цитата (ObolonsSKY, 03.10.2021):
> А зараз де мешкаєте та чому саме тут?

В Києві, бо тут більше знайомих і розташована Києво-Могилянська академія. Але деякі речі сильно неподобаються. Найбільше шалена кількість авто.

Цитата (ObolonsSKY, 03.10.2021):
> Але ж ці "перспективи" створюємо ми самі! Кожен із нас - не марсіяни, не Світовий банк і не масонські ложі.

Згоден. ТО як мені їх створити?
Цитата (billchek, 04.10.2021):
> И такая ситуация наблюдается на большинстве бюджетных организаций в Чернигове

Ну це сумно. Але я з нею не знайомий. А Чернігівці, які там працюють, то повинні ж. І бути незадоволеними повинні. То чого така підтримка у мера?
+1
+1 / –0
Ссылка
Денис Волотовский · Киев · 04.10.2021 11:33 MSK
Фото: 1294
Цитата (billchek, 04.10.2021):
> Казалось бы, дай хорошую зарплату людям, дай хорошее оборудование и будут троллейбусы не гнить, не будут развиваться на ходу. Но власти проще купить три новых троллейбуса в году, похвастаться этим и забить всецело на коммунальный транспорт и людей/технику, которые это обслуживают.

В Киеве точно такой же подход
+2
+2 / –0
Ссылка
billchek · Чернигов · 04.10.2021 10:52 MSK
Нет фотографий
Чернигов город популизма) Власть желает сделать красивую картинку, позвать Гордона и рассказывать всем какие они молодцы, сделали такой шикарный город. Оно то да, красиво, даже троллейбусы новые закупают, а если углубиться то все встаёт на свои места. В ЧТУ в энергослужбе две аварийки, обе Брежнева застали, люди работающие на них получают максимум 8 тыщ, в среднем же 5500-6500 средняя зарплата для всех служб в ЧТУ кроме начальства и непосредственно, водителей и кондукторов. Казалось бы, дай хорошую зарплату людям, дай хорошее оборудование и будут троллейбусы не гнить, не будут развиваться на ходу. Но власти проще купить три новых троллейбуса в году, похвастаться этим и забить всецело на коммунальный транспорт и людей/технику, которые это обслуживают.
И такая ситуация наблюдается на большинстве бюджетных организаций в Чернигове, и уж я чёт сильно сомневаюсь что слесарь в киевском депо получает 5500 на руки...
+2
+4 / –2
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 03.10.2021 22:55 MSK
Фото: 62
Cytat (Santehnik, 03.10.2021):
> Австралію :)

Ой, вей - не сипте цукор в пиво!
То моя туристична мрія...точніше, ціль з відкладеним моментом реалізації)
–3
+0 / –3
Ссылка
Dimka89 · Луцк · 03.10.2021 22:48 MSK
Нет фотографий
Цитата (Foreigner, 03.10.2021):
> Но будущее этой модели в Украине действительно под большим вопросом, в свете последних событий

Так були ж якісь повідомлення про те, що щ Богданом планують співпрацювати.
–2
+0 / –2
Ссылка
Foreigner · 03.10.2021 22:01 MSK
Фото: 148
Цитата (tavalex2007, 02.10.2021):
> А так наверное Т203 с молдавским ЭО. Но как дальше будет с кузовами - хз, ибо это уже может стать вопросом уровня красной строки.

Согласен, Кропивницкие "Литаны"-Т203 в целом катаются регулярно (кроме 124, она с ремонта после ДТП выехала несколько раз и снова встала). Но будущее этой модели в Украине действительно под большим вопросом, в свете последних событий
0
+1 / –1
Ссылка
Santehnik · Киев · 03.10.2021 18:22 MSK
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (ObolonsSKY, 03.10.2021):
> а от куди їдуть американці?!

В Канаду та Австралію :)
+3
+4 / –1
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 03.10.2021 18:17 MSK
Фото: 62
Cytat (Денис Волотовский, 03.10.2021):
> щоб дізнатися, що не влаштовує людей, щоб знати що треба виправити щоб кваліфіковані люди не звалювали.

Я не належу до людей, які вирішують проблеми інших.

Ініціювати подібні питання має той, кого щось не влаштовує, а вирішувати - уповноважені посадовці та служби.

Cytat (Денис Волотовский, 03.10.2021):
> вас вітаю, ви вчергове згаяли свій час )

У шаббат (і не тільки) я маю досить вільного часу)


Cytat (Андрій Макарець, 03.10.2021):
> 50 станцій на 3 лініях не покривають і половини Києва

Що не спростовує того факту, що метро є. Та "покриває", припустимо, 49 чи 45 чи 40% населення столиці.

Cytat (Андрій Макарець, 03.10.2021):
> Не рахуючи агломерації, де метро взагалі нема.

І ніколи не буде - агломерації палкі вітання)

Cytat (Андрій Макарець, 03.10.2021):
> Доводилось жити і там і там. Однозначно згоден.

А зараз де мешкаєте та чому саме тут?

Cytat (Андрій Макарець, 03.10.2021):
> З нашими "перспективами", на жаль, для багатьох це найкращий варіянт.

Але ж ці "перспективи" створюємо ми самі! Кожен із нас - не марсіяни, не Світовий банк і не масонські ложі.
Отож, маємо те, що нас влаштовує.

Разом із тим, я не є противником еміграції.
Це нормальне явище у всьому світі - поляки їдуть до німців, німці до американців...а от куди їдуть американці?!
+1
+3 / –2
Ссылка
Андрій Макарець · Киев · 03.10.2021 15:15 MSK
Фото: 11
Цитата (ObolonsSKY, 02.10.2021):
> Серіо?
>
> А ті 50+ станцій на трьох лініях уже закрили?

Ті 50 станцій на 3 лініях не покривають і половини Києва. Не рахуючи агломерації, де метро взагалі нема.
Цитата (ObolonsSKY, 02.10.2021):
> А і Тр не стоять у корках?
>
> На Т лініях не буває збоїв?

Навіть якщо робити грамотно виділені смуги, то метро - найнадійніше. А враховуючи, що бидловодії на них чхали і на коліях постійно паркуються - то й поготів.
Цитата (K1sLo, 03.10.2021):
> у нас же город херня, всего навсего 200

??? 280 тисяч населення в Чернігові.
Цитата (K1sLo, 03.10.2021):
> так же не понимаю почему Киевских жителей которые не прописаны здесь.
Дуже просто. Поїхали на роботу в Київ, на пенсії назадповернулись. Це для прикладу. Якщо не шукати роботу і всяких нічних клубів і тп, що більше любить молодь, то в Чернігові сильно комфортніше жити. Ну а як щось треба - то й Київ недалеко.


Цитата (Dimka89, 03.10.2021):
> Цитата (Денис Волотовский, 02.10.2021):
> > Яка кумедна битва двох маніпуляторів. Один бачить у Києві лише гівно,
>
> Просто надто вже багато гівна(можливо то просто таке враження. Бо очікування було, що столиця має бути вилизана). Причому, якщо інфраструктуру можна ще привести до ладу, то знищене історичне середовище і забудовані пагорби Дніпра вже не повернеш. Та й жахливі мурашники вже нікуди не подінеш.
> А Чернігів дуже сподобався. Однозначно в трійку найприємніших облцентрів.

Доводилось жити і там і там. Однозначно згоден.

Цитата (ObolonsSKY, 03.10.2021):
> Cytat (Денис Волотовский, 03.10.2021):
> > працюю над своєю можливістю звалити з країни
>
> Після цього не маю жодних питань!
>
> Адже який сенс намагатися обговорювати проблеми та перспективи країни з тим, хто хоче якнайшвидше "звалити" з неї?!

З нашими "перспективами", на жаль, для багатьох це найкращий варіянт.
+1
+1 / –0
Ссылка
Денис Волотовский · Киев · 03.10.2021 14:51 MSK
Фото: 1294
Цитата (ObolonsSKY, 03.10.2021):
> Адже який сенс намагатися обговорювати проблеми та перспективи країни з тим, хто хоче якнайшвидше "звалити" з неї?!

Ну хоча б для того щоб дізнатися, що не влаштовує людей, щоб знати що треба виправити щоб кваліфіковані люди не звалювали. Як варіант, я б поцікавився у людини, якби мені було щось незрозуміло

А якщо ви таки не бачите сенсу зі мною щось обговорювати, то я вас вітаю, ви вчергове згаяли свій час )
+2
+3 / –1
Ссылка
Dimka89 · Луцк · 03.10.2021 12:49 MSK
Нет фотографий
Цитата (ObolonsSKY, 03.10.2021):
> Якщо не секрет - які ще міста є у цій трійці?

Та швидше в четвірці - Харків(дуже його не люблю, але масштаб ремонтів за останнє десятиліття вражає), Вінниця, Львів. Правда ще давно не був у Сумах та ІФ. Ну і в кінці мого особистого рейтингу Херсон, Миколаїв, Одеса і Київ.

Цитата (ObolonsSKY, 03.10.2021):
> Луцьк (звісно ж НОМЕР ОДИН!)

Не вгадали. Я не з тих, хто в будь-якій ситуації своє болото хвалить. Та Луцьк таки близько до топу.

Цитата (tavalex2007, 03.10.2021):
> А в кінцевому підсумку виявляється, що за файним фасадом ховається гола дупа у вигляді слабких можливостей щодо працевлаштування та рівня заробітних плат

Тобто, якщо дупа по зарплатах і працевлаштуванню, то треба ще добити психіку людей розрухою в місті. Навпаки, інвестиції радше зайдуть в благоустроєне місто.

Цитата (Денис Волотовский, 03.10.2021):
> Однак позитив теж трапляється, хоч його й значно менше


Не сперечаюсь, але загальна картина не радує.
Причому той позитив часто з негативним присмаком. Прямо як у нас в Луцьку.
+1
+1 / –0
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 03.10.2021 12:25 MSK
Фото: 62
Cytat (Денис Волотовский, 03.10.2021):
> працюю над своєю можливістю звалити з країни

Після цього не маю жодних питань!

Адже який сенс намагатися обговорювати проблеми та перспективи країни з тим, хто хоче якнайшвидше "звалити" з неї?!
+6
+6 / –0
Ссылка
Денис Волотовский · Киев · 03.10.2021 11:27 MSK
Фото: 1294
Цитата (Dimka89, 03.10.2021):
> Причому, якщо інфраструктуру можна ще привести до ладу, то знищене історичне середовище і забудовані пагорби Дніпра вже не повернеш. Та й жахливі мурашники вже нікуди не подінеш.

Рідкісний випадок, коли я з вами згоден. Однак позитив теж трапляється, хоч його й значно менше

Цитата (ObolonsSKY, 03.10.2021):
> А що ж тоді робите Ви?
>
> Чекаєте на будівництво швидкісної траси, аби щоранку їздити з Чернігова до "гівняного" Києва на роботу?

Я нічого не чекаю, шановний, я працюю над своєю можливістю звалити з країни та влаштуватися за кордоном за своєю спеціальністю
+1
+3 / –2