TransPhotoГородской электротранспорт

Карты и схемы электробусных маршрутов

269 КБ
209

Откриване на новата електробусна линия 805. Източник: Център за градска мобилност.

2 октября 2023 г.

263 КБ
225

Реклама и документация
Открытие маршрутов электробусов 802, 803 и 804 в квартале Горна Баня — 18.09.2023

София

Маршрути на новите електробусни линии 802,803 и 804. Източник: Столична община.

18 сентября 2023 г.

929 КБ
194

Удължаването на линия 73. Източник: Център за градска мобилност.
Считано от 26.07.2023 г. се удължава маршрута на електробусна линия № 73 до крайната станция в ж.к. Младост 1 както следва: от ж.к. Овча купел 2 по действащия маршрут до кръстовище бул. „Цариградско шосе“/ул. „Йерусалим“, надясно по ул. „Йерусалим“ и надясно по бул. „Андрей Сахаров“ до обръщателното колело в ж.к. Младост 1 двупосочно.

В посока ж.к. Младост 1 електробусите ще се движат по действащия маршрут в централното пътно платно на бул. „Цариградско шосе“.

Връщането към ж.к. Овча купел 2 става както досега в локалното пътно платно на бул. „Цариградско шосе“ (от ул. „Йерусалим“ с ляв завой по маршрута на тролейбусна линия № 5).

Електробусите ще спират на всички съществуващи автобусни и тролейбусни спирки в удължения участък от маршрута.

За линията се закрива двупосочната спирка с кодове 0860 и 0861 „Южен парк“.

26 июля 2023 г.

456 КБ
196

Удължаването на линия 73. Източник: Център за градска мобилност.

За линията се закрива двупосочната спирка с кодове 0860 и 0861 „Южен парк“.

26 июля 2023 г.

323 КБ
283

Източник: Столична община

11 июля 2023 г.

742 КБ
145

Удължаване на електробусна линия Д1. Източник: Център за градска мобилност ЕАД.
Считано от 11.07.2023 г. ще се удължи маршрута на допълнителната електробусна линия Д1 както следва: от ж.к. Гоце Делчев по действащия маршрут до кръстовище бул. „Цар Борис III“, направо по бул. „Цар Борис III“, ляв завой към северозападното локално платно на бул. „Цар Борис III“ на кръстовището при бившия трамваен завой (ТРАМКАР), наляво към улицата, минаваща покрай район Красно село-СО, надясно по същата улица, надясно по ул. „Житница“, надясно по бул. „Цар Борис III“ до спирка с код 0638 „Ж.к. Красно село“ и наляво по бул. „Братя Бъкстон“ по маршрута до ж.к. Гоце Делчев.

Разкриват се нови места за спиране, слизане и качване по желание на пътниците както следва:

съществуваща сп. код 0638 „ж.к. Красно село“ за автобусни линии № 63 и 260 на бул. „Цар Борис III“ в посока кв. Княжево;
на улицата покрай район Красно село-СО на 50.00 метра преди десния завой към ул. „Житница“ непосредствено преди бл. 1.

11 июля 2023 г.

952 КБ
416

Карты и схемы трамвайных маршрутов

Официална схема на временна електробусна линия 12ТМ, както и трамвайна линия 6 и 6А. Източник: Център за градска мобилност.

От 04:30 часа на 20.05.2023 г. (събота) до 24:00 часа на 21.05.2023 г. (неделя) се въвежда следната временна организация на обществения транспорт:

Трамвайна линия № 6 – линията се разделя на два маршрута както следва:

Трамвайна линия № 6 с маршрут от ж.к. Иван Вазов до метростанция „Хан Кубрат“. Мотрисите да спират на всички съществуващи трамвайни спирки в променения участък на маршрута.

Трамвайна линия № 6А с маршрут от ж.к. Обеля 2 до „Модна къща Агресия“. Мотрисите ще спират на всички съществуващи трамвайни спирки в променения участък на маршрута.

Крайна спирка за маршрута – закритата спирка 0374 „Модна къща Агресия“ в трамвайното ухо след левия завой от бул. „Рожен“ в посока гара София север.

Начална спирка за маршрута – закритата спирка 0375 „Модна къща Агресия“ в трамвайното ухо преди бул. „Рожен“.

Спирки 0374 и 0375 „Модна къща Агресия“ ще бъдат сигнализирани с временни спиркоуказатели.

Трамвайна линия № 11 ще се движи от кв. Овча купел до надлез „Надежда (трамвайно депо Банишора).

Трамвайна линия №12 ще се движи от площад Журналист до надлез Надежда (трамвайно депо „Банишора“).

Ще се разкрие временна електробусна линия № Е12ТМ с маршрут от автостанция Илиянци до Централна ж.п. гара както следва:

в посока Централна ж.п. гара: от автостанция Илиянци по ул. „Джерман”, бул. „Рожен”, ул. „Илиянско шосе”, бул. „Рожен”, надлез „Надежда“ и по бул. „Княгиня Мария Луиза” до спирка с код 2830 „Бул. Княгиня Мария Луиза“ пред Централна ж.п. гара за електробусна линия № 74 (крайна и начална и за зареждане);
в посока автостанция Илиянци: от спирка с код 2830 „Бул. Княгиня Мария Луиза“ по бул. „Княгиня Мария Луиза“, надясно по бул. “Христо Ботев”, надясно по бул. „Сливница”, надясно по ул. „Опълченска”, наляво по бул. „Княгиня Мария Луиза”, надлез „Надежда“, бул. „Рожен“, ул. „Илиянско шосе“, бул. „Рожен“ и по ул. „Джерман“ до автостанция „Илиянци“.
Електробусите ще спират на спирки:

начална и крайна с кодове 0058 и 2608 „Автостанция Илиянци”;
начална и крайна с код 2830 „Бул. Княгиня Мария Луиза“;
на всички съществуващи автобусни спирки по бул. „Рожен”, бул. „Княгиня Мария Луиза”, бул. „Христо Ботев”, бул. „Сливница” и ул. „Опълченска”;
на трамвайните спирки по ул. „Илиянско шосе”;
спирката на автобусни линии № 26 и 27 на ул. „Илиянско шосе“ след десния завой от бул. „Рожен“ в посока автостанция „Илиянци“.

20 мая 2023 г.

79 КБ
174

Реклама и документация

От 12 май 2023 — Маршрут на електробусна линия Д1 — кварталите "Манастирски ливади – изток", "Манастирски ливади – Запад" и "Павлово" с основни спирки на градския транспорт.
Д1 ще се обслужва от 5 броя електробуси Карсан — домуващи в Трамкар. Източник: Столична община

11 мая 2023 г.

699 КБ
206

Официална схема на линия ЕД1. Източник: Център за градска мобилност.

Считано от 12.05.2023 г. ще се извършва обществен пътнически превоз по допълнителна електробусна линия Д1, част от вътрешноградския транспорт с маршрут: от крайна станция „Ж.к. Гоце Делчев“ от спирка с код 0600 ,,Ж.к. Гоце Делчев" наляво по ул. „Тодор Каблешков", наляво по ул. „Костенски водопад", надясно по ул. „Шарл Шампо", наляво по ул. „Боян Петров", надясно по ул. „Васил Стефанов", надясно покрай подлез „Бокар" по подхода към бул. „България", продължава по бул. „България", обръщане посоката на движение на ул. „Тодор Каблешков", продължава по бул. „България", отбиване в частичен локал/отбивка пред зоомагазин, продължава по бул. „България", подход към подлез „Бокар", надясно по ул. „Българска легия", пресичане на ул. „Ралевица" продължава по ул. „Българска легия", надясно по бул. „Братя Бъкстон", наляво по ул. „Вихрен", пресичане на ул. „Ген. Александър В. Суворов" (Боянска река), продължава по ул. „Вихрен", наляво по ул. „Голям Братан", кръгово колело площад „Знаме на мира" (кв. „Павлово"), надясно по ул. „Александър Пушкин", надясно по бул. „Цар Борис III", надясно по бул. „Братя Бъкстон", сп. код 0280 „Бул. Братя Бъкстон" (разположена на бул. „Братя Бъкстон"), от сп. код 0280 „бул. Братя Бъкстон" по бул. „Братя Бъкстон", надясно по ул. „Тодор Каблешков", наляво по ул. „Ген. Александър В. Суворов", надясно по ул. „Вихрен", наляво по ул. „Александър Пушкин", кръгово колело площад „Знаме на мира" (кв. „Павлово"), продължава по ул. „Иван Сусанин", пресичане на бул. „Братя Бъкстон", продължава по ул. „Иван Сусанин", наляво по ул. „Ралевица", обръщане посоката на движение на ул. „Борис Димовски", продължава по ул. Ралевица", наляво по ул. „Българска легия", преминаване през подлез „Бокар", продължава по ул. „Васил Стефанов", наляво по ул. „Боян Петров", наляво по ул. „Иван Кирков", надясно по ул. „Боянски водопад", надясно по ул. „Тодор Каблешков", до сп. „ж.к. Гоце Делчев" код 0599, разположена в обръщателно колело „ж.к. Гоце Делчев (на ул. „Тодор Каблешков"). Електробусите ще спират на определените места за спиране, слизане и качване по желание на пътниците. Електробусната линия Д1 ще работи само в делничен/работен ден.

11 мая 2023 г.

857 КБ
180

От 04:30 часа на 04.05.2023 г. до 10.05.2023 г. включително се въвежда временна организация на движение на обществения транспорт както следва:

Ще се промени маршрута на автобусна линия № 82 както следва:
— в посока ж.к. Люлин-5: от Централна гара по маршрута до кръстовище ул. „Скопие“/ул. „Йосиф Щросмайер“, наляво по ул. „Габрово“, надясно по бул. „Сливница“, бул. „Сливница“ и след кръстовището с ул. „Кукуш“ по маршрута до ж.к. Люлин 5;
— в посока Централна гара: от ж.к. Люлин 5 по маршрута до кръстовище бул. „Сливница“/ул. „Адам Мицкевич“, направо по бул. „Сливница“, наляво по ул. „Габрово“, наляво по ул. „Йосиф Щросмайер“, надясно по ул. „Пражка пролет“ и по маршрута.

Автобусите от линия № 82 ще спират на всички съществуващи спирки в променения участък на маршрута. Автобусите не спират на спирка с код 1971 „Ул. Йосиф Щросмайер“, спирката се обслужва от автобусни линии № 77 и 82А.

Ще се разкрие временна автобусна линия № 82А с маршрут както следва: от комбинираната автобусна и трамвайна спирка с код 2115 „Надлез Надежда“ на ул. „Скопие“, направо по ул. „Скопие“, надясно по ул. „Йосиф Щросмайер“, по ул. „Кукуш“ до изместената във временното обръщателно колело крайна спирка с код 0757 „Инжстрой София АД“ обратно по ул. „Кукуш“, ул. „Йосиф Щросмайер“, наляво ул. „Пражка пролет“, надясно по ул. „Подп. Калитин“ и надясно по ул. „Скопие“ до спирка с код 2115 „Надлез Надежда“.

Автобусите от линия № 82А ще спират на всички съществуващи спирки по маршрута, като спирка с код 0757 „Инжстрой София АД“ на ул. Кукуш се измества напред, във временното обръщателно колело при 90-градусовия завой на ул. „Кукуш“.

Автобусна линия № 108 ще продължава да се движи по променения маршрут както следва (в посока Хюндай България): от ж.к. Люлин 5 по маршрута до кръстовище бул. „Сливница“ /ул. „Адам Мицкевич“, наляво по ул. „Адам Мицкевич“ и след кръстовището с ул. 3019 направо по маршрута до Хюндай България, двупосочно. Линията ще продължава да работи по действащите разписания

Автобусите от линия № 108 ще спират на всички съществуващи автобусни спирки в променения участък на маршрута.

Закриват се спирки:

4 мая 2023 г.

453 КБ
175

Въвеждане на новата временна електробусна линия Е 42А, за период на съществуване: от 20.04.2023 г. до 14.05.2023 г. Източник: "Център за градска мобилност" ЕАД

20 апреля 2023 г.

672 КБ
405

Въвеждане на новата електробусна линия Е 73. Източник: "Център за градска мобилност" ЕАД

13 сентября 2022 г.

Показано изображений: 15 из 15
Фотографии отсортированы по дате съёмки, вверху самые новые.