TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Лвов — Реконструкция троллейбусной линии по улице Кульпарковской; Лвов — Строительство троллейбусных линий
  Лвов  —  Реконструкция троллейбусной линии по улице Кульпарковской  ·  Строительство троллейбусных линий
Вулиця Кульпарківська
Будівництво нової тролейбусної лінії в рамках проекту реконструкції.

Автор: Jan de Vu · Лвов           Дата: 1 август 2021 г., неделя

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: BY-SA
Публикувано 02.08.2021 00:09 MSK
Разглеждан — 1541

Подробна информация

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:E-M5MarkII
Имя автора:Jan de Vu (Yurii Pylypchuk)
Авторские права:Yurii Pylypchuk
Время съёмки:01.08.2021 20:23
Выдержка:1/80 с
Диафрагменное число:4
Чувствительность ISO:500
Компенсация экспозиции:+0.7 EV
Фокусное расстояние:40 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 32

02.08.2021 01:04 MSK
Връзка
Сергей Nemtsev · Таганрог
Снимка: 14631
Новая троллейбусная линия ?
+4
+4 / –0
02.08.2021 11:09 MSK
Връзка
A. V. · Лвов
Снимка: 3027
да
+1
+1 / –0
02.08.2021 15:47 MSK
Връзка
Oleg2020 · Берлин
Снимка: 1
А де саме цей знімок зроблений?
+2
+2 / –0
02.08.2021 15:54 MSK
Връзка
A. V. · Лвов
Снимка: 3027
місце зйомки вказане на карті
+1
+1 / –0
02.08.2021 16:07 MSK
Връзка
Снимка: 133
От бідолашні, навіть не знають, що кожна металева опора - це 15 тис. грн. відкату.
Покажіть їм, як треба =) https://transphoto.org/photo/474548/
–4
+2 / –6
02.08.2021 16:28 MSK
Връзка
Jan de Vu · Лвов
Снимка: 528
Це все робить, Elektroline. Металеві опори, з Словаччини.
–2
+3 / –5
02.08.2021 16:56 MSK
Връзка
AndriyD · Брисбен
Снимка: 55
Так, прокладення контактної мережі до Городоцької вздовж кульпарківської
+1
+2 / –1
02.08.2021 19:19 MSK
Връзка
Oleg2020 · Берлин
Снимка: 1
Цитата (AndriyD, 02.08.2021):
> Так, прокладення контактної мережі до Городоцької вздовж кульпарківської

Для зовсім нових маршрутів,чи для 22,29 та 30,щоб об'їжджати реконструкцію Степана Бандери?
+2
+2 / –0
02.08.2021 22:34 MSK
Връзка
Снимка: 1294
Трохи офтоп: кілька разів чув плани будівництва тролейбуса в Рясне. Чи не доцільніше просто добудувати туди Т7? Чи ваші вже більше мітять на тролейбус туди у форматі ТУАХів?
+1
+1 / –0
02.08.2021 23:09 MSK
Връзка
Снимка: 11
"Будівництво нової тролейбусної лінії в рамках проекту реконструкції."
У рамках -> у межах.
Проеку -> проЄкту.



Цитата (VRar, 02.08.2021):
> От бідолашні, навіть не знають, що кожна металева опора - це 15 тис. грн. відкату.
> Покажіть їм, як треба =) https://transphoto.org/photo/474548/

Вочевидь, в Києві люблять зайві опори.
https://transphoto.org/photo/1447295/?gid=7383
+1
+6 / –5
02.08.2021 23:27 MSK
Връзка
Jan de Vu · Лвов
Снимка: 528
Цитата (Денис Волотовский, 02.08.2021):
> Трохи офтоп: кілька разів чув плани будівництва тролейбуса в Рясне. Чи не доцільніше просто добудувати туди Т7? Чи ваші вже більше мітять на тролейбус туди у форматі ТУАХів?

У Львові немає таких машин і не буде найближчим часом. В проекті тролейбуса в Рясне, це продовження маршруту №32 який буде курсуватись через тонель який можна буде збудувати під залізницею.
+4
+4 / –0
03.08.2021 01:03 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (Андрій Макарець, 02.08.2021):
> У рамках -> у межах.

"У межах" має звичніше (принаймні, з баченого мною в цій царині) використання як "в прокладених у реальному навколишньому світі межах" (за будівельним парканом, вулицею і т.д). Коли мова про "паперові" обмеження - частіше вживається саме слово "рамки"

Цитата (Андрій Макарець, 02.08.2021):
> Проеку -> проЄкту.

Абсолютно необов'язково, нагадаю.
+6
+7 / –1
03.08.2021 06:04 MSK
Връзка
Sasha Lviv · Лвов
Снимка: 20
Цитата (Oleg2020, 02.08.2021):
> Цитата (AndriyD, 02.08.2021):
> > Так, прокладення контактної мережі до Городоцької вздовж кульпарківської
>
> Для зовсім нових маршрутів,чи для 22,29 та 30,щоб об'їжджати реконструкцію Степана Бандери?

Наразі для 22 і 30 маршрутів, а надалі планують 22 залишити на постійно через Городоцьку - Кульпарківську.
+2
+2 / –0
03.08.2021 06:05 MSK
Връзка
Sasha Lviv · Лвов
Снимка: 20
Цитата (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> Цитата (Андрій Макарець, 02.08.2021):
> > Проеку -> проЄкту.
>
> Абсолютно необов'язково, нагадаю.

Тепер за чинним правописом "проєкт" без варіантів
+3
+5 / –2
03.08.2021 08:27 MSK
Връзка
AndriyD · Брисбен
Снимка: 55
Цитата (Oleg2020, 02.08.2021):
> Цитата (AndriyD, 02.08.2021):
> > Так, прокладення контактної мережі до Городоцької вздовж кульпарківської
>
> Для зовсім нових маршрутів,чи для 22,29 та 30,щоб об'їжджати реконструкцію Степана Бандери?

Ну 22 буде їздити через Городоцьку, а 30 і 29 через митрополита Андрея, але на час реконструкції Степана Бандери усі маршрути будуть їздити по Городоцькій
+1
+1 / –0
03.08.2021 13:07 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (Sasha Lviv, 03.08.2021):
> Тепер за чинним правописом "проєкт" без варіантів

Всі навперебій говорили про варіативність змін. А втім, навіть якщо й так - звикайте до помилок :-)

Цитата (AndriyD, 03.08.2021):
> на час реконструкції Степана Бандери усі маршрути будуть їздити по Городоцькій

Я от зрозуміти не можу: два ремонти якось пов'язані? Навіщо було перекривати і Бандери, і тролейбуси на Кульпарківській одночасно?
+1
+2 / –1
03.08.2021 13:30 MSK
Връзка
Jan de Vu · Лвов
Снимка: 528
Тому що зараз час коли маршрути тролейбуса найменше завантажені пасажиро-потоком.
–3
+0 / –3
03.08.2021 14:04 MSK
Връзка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Снимка: 62
Cytat (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> звикайте до помилок :-)

Ба більше - навіть Кабмін і Рада "живуть по-старому", себто не послуговуються чинними нормами правопису!

Японський сором...
–3
+0 / –3
03.08.2021 14:17 MSK
Връзка
Sasha Lviv · Лвов
Снимка: 20
Цитата (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> Я от зрозуміти не можу: два ремонти якось пов'язані? Навіщо було перекривати і Бандери, і тролейбуси на Кульпарківській одночасно?

Ремонт Бандери за графіком йде, а от щодо Кульпарківської, то просто не встигли побудувати нову КМ для об'їзду по Кульпарківській від Городоцької до Окружної як планувалося до початку липня. До кінця серпня мають відкрити проїзд через Бандери від Федьковича на Шептицьких і відновити там КМ, бо з 1 вересня закривають для проїзду Городоцьку на перетині з пл. Кропивницького і рух всіх трамвайних маршрутів на Вокзал. Але терміни перекриття можуть змінитися у залежності від готовності депо №2 на Промисловій прийняти всі трамваї, а там ще роботи до завершення ремонту багато, можуть і не встигнути до кінця серпня як планували.
+3
+3 / –0
03.08.2021 14:37 MSK
Връзка
Santehnik · Киев
Снимка: 1488 · Технически отдел
Цитата (ObolonsSKY, 03.08.2021):
> Cytat (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> > звикайте до помилок :-)
>
> Ба більше - навіть Кабмін і Рада "живуть по-старому", себто не послуговуються чинними нормами правопису!
>
> Японський сором...

Тому що мова - живий організм і має бути зручним та звучним. Якщо якийсь правопис пропонує діч, тоді хай собі йде лісами той правопис.
+8
+9 / –1
03.08.2021 14:51 MSK
Връзка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Снимка: 62
Cytat (Santehnik, 03.08.2021):
> мова - живий організм і має бути зручним та звучним

Хм, але хто вирішив, що слово "проект" зручніше/звучніше за "проєкт"?

Як на мене перший варіянт - то є калька з російської.


Cytat (Santehnik, 03.08.2021):
> мова - живий організм і має бути зручним та звучним. Якщо якийсь правопис пропонує діч, тоді хай собі йде лісами той правопис.

Але я не про це - Кабмін ЗАТВЕРДИВ цей правопис, але не використовує його норми!
Оце дійсно дичина(
+1
+4 / –3
03.08.2021 15:00 MSK
Връзка
A. V. · Лвов
Снимка: 3027
Цитата (Денис Волотовский, 02.08.2021):
> Трохи офтоп: кілька разів чув плани будівництва тролейбуса в Рясне. Чи не доцільніше просто добудувати туди Т7?

Там проблема в електрифікованому залізничному переїзді. Скоро будуватимуть нову дорогу з Левандівки і тунель під залізницею. Цією дорогою через тунель мав би поїхати тролейбус.
+5
+5 / –0
03.08.2021 21:07 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (ObolonsSKY, 03.08.2021):
> Як на мене перший варіянт - то є калька з російської.

Другий варіант - така ж калька з польської: наприклад, назва студії, що розробила ігри про Відьмака, написана не англійською, то читається як "СіДі Проєкт Ред".
Живіть з цим.

Цитата (Sasha Lviv, 03.08.2021):
> то просто не встигли побудувати нову КМ для об'їзду по Кульпарківській від Городоцької до Окружної як планувалося до початку липня

Тобто оце на фото мало бути місяць як збудованим?
Права рука не в курсі того, що робить ліва?
+1
+2 / –1
03.08.2021 21:28 MSK
Връзка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор
Снимка: 62
Cytat (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> Другий варіант - така ж калька з польсько

Не знав, що слово 'проєкт' має польське походження)
–3
+1 / –4
04.08.2021 08:20 MSK
Връзка
Sasha Lviv · Лвов
Снимка: 20
Цитата (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> Тобто оце на фото мало бути місяць як збудованим?
> Права рука не в курсі того, що робить ліва?

Наскільки знаю, там затримка із постачанням контактного дроту.
А взагалі це два різних підприємства у різному підпорядкуванні, тому права рука до лівої немає безпосереднього відношення. Реконструкція КМ на Кульпарківській - це "Львівелектротранс", а ремонт Бандери - це "Львівавтодор". Обидва проєкти мають різних підрядників, фінансування і терміни виконання робіт.
+1
+1 / –0
04.08.2021 13:02 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (Sasha Lviv, 04.08.2021):
> Реконструкція КМ на Кульпарківській - це "Львівелектротранс", а ремонт Бандери - це "Львівавтодор"

Обидва підприємства періодично обмінюються співробітниками, і їхнє керівництво чудово знає одне одного (а персонал поменше так і взагалі разом на пиво ходить).
Було б бажання - могли б і синхронізувати роботи.
–4
+0 / –4
04.08.2021 22:33 MSK
Връзка
Oleg2020 · Берлин
Снимка: 1
Цитата (Sasha Lviv, 03.08.2021):
> Цитата (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> > Я от зрозуміти не можу: два ремонти якось пов'язані? Навіщо було перекривати і Бандери, і тролейбуси на Кульпарківській одночасно?
>
> Ремонт Бандери за графіком йде, а от щодо Кульпарківської, то просто не встигли побудувати нову КМ для об'їзду по Кульпарківській від Городоцької до Окружної як планувалося до початку липня. До кінця серпня мають відкрити проїзд через Бандери від Федьковича на Шептицьких і відновити там КМ, бо з 1 вересня закривають для проїзду Городоцьку на перетині з пл. Кропивницького і рух всіх трамвайних маршрутів на Вокзал. Але терміни перекриття можуть змінитися у залежності від готовності депо №2 на Промисловій прийняти всі трамваї, а там ще роботи до завершення ремонту багато, можуть і не встигнути до кінця серпня як планували.

І знову на Вокзал не буде трамваїв..... А як 22,27,29,30 та 32 будуть це об'їжджати?
+1
+1 / –0
04.08.2021 23:09 MSK
Връзка
Няма снимки
Якось так:
> До кінця серпня мають відкрити проїзд через Бандери від Федьковича на Шептицьких і відновити там КМ

Але ж зраду шукати треба всюди, так?
+3
+3 / –0
05.08.2021 15:09 MSK
Връзка
Assanndzh · Киев
Няма снимки
Приємно здивований. Протяжність там, десь метрів 600 буде. Може колись все ж прокладуть лінію до залізничної станції Львів. Там теж десь метрів 600-т. І пустити туди номер 33-го тролейбуса. ? Пасажиропоток би збільшився б!
+1
+1 / –0
06.08.2021 18:18 MSK
Връзка
Sasha Lviv · Лвов
Снимка: 20
До пл. Кропивницького скерують тролейбусний маршрут №23, але він матиме інший номер - 28 або 38. Маршрути №23 і 27 будуть ліквідовані.
+1
+1 / –0
06.08.2021 23:39 MSK
Връзка
Oleg2020 · Берлин
Снимка: 1
Цитата (Sasha Lviv, 06.08.2021):
> До пл. Кропивницького скерують тролейбусний маршрут №23, але він матиме інший номер - 28 або 38. Маршрути №23 і 27 будуть ліквідовані.

А чому №23 залишити неможна?
+1
+1 / –0
07.08.2021 15:35 MSK
Връзка
Sasha Lviv · Лвов
Снимка: 20
Бо потрібно відкрити новий маршрут. Минулого року 23 скерували замість Автовокзалу на Сихів як експеримент, а зараз вже офіційно відкриють новий маршрут, а 23 повернуть на Автовокзал і приберуть 23а.
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.