Transphoto
Fotos werden ohne nachträgliche Veränderungen veröffentlicht und dienen nicht zur Verbreitung politischer Ansichten oder Positionen.

Alle Fotos werden durch Nutzer zur Verfügung gestellt und stellen keine Meinung der Redaktion dar.

Schließen
Lemberg — Building of trolleybus lines; Lemberg — Reconstruction of the trolleybus line on Kulparkivska Street
  Lemberg  —  Building of trolleybus lines  ·  Reconstruction of the trolleybus line on Kulparkivska Street
Вулиця Кульпарківська
Будівництво нової тролейбусної лінії в рамках проекту реконструкції.

Autor: Jan de Vu · Lemberg           Datum: Sonntag, 1. August 2021

Aufnahmeposition zeigen

Statistik

Lizenz: BY-SA
Veröffentlicht: 02.08.2021 00:09 MSK
Aufrufe — 1541

Detailinformation

Kameraeinstellungen

Model:E-M5MarkII
Artist Name:Jan de Vu (Yurii Pylypchuk)
Copyright Information:Yurii Pylypchuk
Date and Time:01.08.2021 20:23
Exposure Time:1/80 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:500
Exposure Bias:+0.7 EV
Focal Length:40 mm
Alle EXIF-Daten anzeigen

Kommentare · 32

02.08.2021 01:04 MSK
Link
Fotos: 14631
Новая троллейбусная линия ?
+4
+4 / –0
02.08.2021 11:09 MSK
Link
A. V. · Lemberg
Fotos: 3027
да
+1
+1 / –0
02.08.2021 15:47 MSK
Link
Oleg2020 · Berlin
Fotos: 1
А де саме цей знімок зроблений?
+2
+2 / –0
02.08.2021 15:54 MSK
Link
A. V. · Lemberg
Fotos: 3027
місце зйомки вказане на карті
+1
+1 / –0
02.08.2021 16:07 MSK
Link
Fotos: 133
От бідолашні, навіть не знають, що кожна металева опора - це 15 тис. грн. відкату.
Покажіть їм, як треба =) https://transphoto.org/photo/474548/
–4
+2 / –6
02.08.2021 16:28 MSK
Link
Jan de Vu · Lemberg
Fotos: 528
Це все робить, Elektroline. Металеві опори, з Словаччини.
–2
+3 / –5
02.08.2021 16:56 MSK
Link
AndriyD · Brisbane
Fotos: 55
Так, прокладення контактної мережі до Городоцької вздовж кульпарківської
+1
+2 / –1
02.08.2021 19:19 MSK
Link
Oleg2020 · Berlin
Fotos: 1
Цитата (AndriyD, 02.08.2021):
> Так, прокладення контактної мережі до Городоцької вздовж кульпарківської

Для зовсім нових маршрутів,чи для 22,29 та 30,щоб об'їжджати реконструкцію Степана Бандери?
+2
+2 / –0
02.08.2021 22:34 MSK
Link
Fotos: 1294
Трохи офтоп: кілька разів чув плани будівництва тролейбуса в Рясне. Чи не доцільніше просто добудувати туди Т7? Чи ваші вже більше мітять на тролейбус туди у форматі ТУАХів?
+1
+1 / –0
02.08.2021 23:09 MSK
Link
Fotos: 11
"Будівництво нової тролейбусної лінії в рамках проекту реконструкції."
У рамках -> у межах.
Проеку -> проЄкту.



Цитата (VRar, 02.08.2021):
> От бідолашні, навіть не знають, що кожна металева опора - це 15 тис. грн. відкату.
> Покажіть їм, як треба =) https://transphoto.org/photo/474548/

Вочевидь, в Києві люблять зайві опори.
https://transphoto.org/photo/1447295/?gid=7383
+1
+6 / –5
02.08.2021 23:27 MSK
Link
Jan de Vu · Lemberg
Fotos: 528
Цитата (Денис Волотовский, 02.08.2021):
> Трохи офтоп: кілька разів чув плани будівництва тролейбуса в Рясне. Чи не доцільніше просто добудувати туди Т7? Чи ваші вже більше мітять на тролейбус туди у форматі ТУАХів?

У Львові немає таких машин і не буде найближчим часом. В проекті тролейбуса в Рясне, це продовження маршруту №32 який буде курсуватись через тонель який можна буде збудувати під залізницею.
+4
+4 / –0
03.08.2021 01:03 MSK
Link
Keine Fotos
Цитата (Андрій Макарець, 02.08.2021):
> У рамках -> у межах.

"У межах" має звичніше (принаймні, з баченого мною в цій царині) використання як "в прокладених у реальному навколишньому світі межах" (за будівельним парканом, вулицею і т.д). Коли мова про "паперові" обмеження - частіше вживається саме слово "рамки"

Цитата (Андрій Макарець, 02.08.2021):
> Проеку -> проЄкту.

Абсолютно необов'язково, нагадаю.
+6
+7 / –1
03.08.2021 06:04 MSK
Link
Sasha Lviv · Lemberg
Fotos: 20
Цитата (Oleg2020, 02.08.2021):
> Цитата (AndriyD, 02.08.2021):
> > Так, прокладення контактної мережі до Городоцької вздовж кульпарківської
>
> Для зовсім нових маршрутів,чи для 22,29 та 30,щоб об'їжджати реконструкцію Степана Бандери?

Наразі для 22 і 30 маршрутів, а надалі планують 22 залишити на постійно через Городоцьку - Кульпарківську.
+2
+2 / –0
03.08.2021 06:05 MSK
Link
Sasha Lviv · Lemberg
Fotos: 20
Цитата (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> Цитата (Андрій Макарець, 02.08.2021):
> > Проеку -> проЄкту.
>
> Абсолютно необов'язково, нагадаю.

Тепер за чинним правописом "проєкт" без варіантів
+3
+5 / –2
03.08.2021 08:27 MSK
Link
AndriyD · Brisbane
Fotos: 55
Цитата (Oleg2020, 02.08.2021):
> Цитата (AndriyD, 02.08.2021):
> > Так, прокладення контактної мережі до Городоцької вздовж кульпарківської
>
> Для зовсім нових маршрутів,чи для 22,29 та 30,щоб об'їжджати реконструкцію Степана Бандери?

Ну 22 буде їздити через Городоцьку, а 30 і 29 через митрополита Андрея, але на час реконструкції Степана Бандери усі маршрути будуть їздити по Городоцькій
+1
+1 / –0
03.08.2021 13:07 MSK
Link
Keine Fotos
Цитата (Sasha Lviv, 03.08.2021):
> Тепер за чинним правописом "проєкт" без варіантів

Всі навперебій говорили про варіативність змін. А втім, навіть якщо й так - звикайте до помилок :-)

Цитата (AndriyD, 03.08.2021):
> на час реконструкції Степана Бандери усі маршрути будуть їздити по Городоцькій

Я от зрозуміти не можу: два ремонти якось пов'язані? Навіщо було перекривати і Бандери, і тролейбуси на Кульпарківській одночасно?
+1
+2 / –1
03.08.2021 13:30 MSK
Link
Jan de Vu · Lemberg
Fotos: 528
Тому що зараз час коли маршрути тролейбуса найменше завантажені пасажиро-потоком.
–3
+0 / –3
03.08.2021 14:04 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotos: 62
Cytat (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> звикайте до помилок :-)

Ба більше - навіть Кабмін і Рада "живуть по-старому", себто не послуговуються чинними нормами правопису!

Японський сором...
–3
+0 / –3
03.08.2021 14:17 MSK
Link
Sasha Lviv · Lemberg
Fotos: 20
Цитата (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> Я от зрозуміти не можу: два ремонти якось пов'язані? Навіщо було перекривати і Бандери, і тролейбуси на Кульпарківській одночасно?

Ремонт Бандери за графіком йде, а от щодо Кульпарківської, то просто не встигли побудувати нову КМ для об'їзду по Кульпарківській від Городоцької до Окружної як планувалося до початку липня. До кінця серпня мають відкрити проїзд через Бандери від Федьковича на Шептицьких і відновити там КМ, бо з 1 вересня закривають для проїзду Городоцьку на перетині з пл. Кропивницького і рух всіх трамвайних маршрутів на Вокзал. Але терміни перекриття можуть змінитися у залежності від готовності депо №2 на Промисловій прийняти всі трамваї, а там ще роботи до завершення ремонту багато, можуть і не встигнути до кінця серпня як планували.
+3
+3 / –0
03.08.2021 14:37 MSK
Link
Santehnik · Kyjiw
Fotos: 1488 · Technische Abteilung
Цитата (ObolonsSKY, 03.08.2021):
> Cytat (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> > звикайте до помилок :-)
>
> Ба більше - навіть Кабмін і Рада "живуть по-старому", себто не послуговуються чинними нормами правопису!
>
> Японський сором...

Тому що мова - живий організм і має бути зручним та звучним. Якщо якийсь правопис пропонує діч, тоді хай собі йде лісами той правопис.
+8
+9 / –1
03.08.2021 14:51 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotos: 62
Cytat (Santehnik, 03.08.2021):
> мова - живий організм і має бути зручним та звучним

Хм, але хто вирішив, що слово "проект" зручніше/звучніше за "проєкт"?

Як на мене перший варіянт - то є калька з російської.


Cytat (Santehnik, 03.08.2021):
> мова - живий організм і має бути зручним та звучним. Якщо якийсь правопис пропонує діч, тоді хай собі йде лісами той правопис.

Але я не про це - Кабмін ЗАТВЕРДИВ цей правопис, але не використовує його норми!
Оце дійсно дичина(
+1
+4 / –3
03.08.2021 15:00 MSK
Link
A. V. · Lemberg
Fotos: 3027
Цитата (Денис Волотовский, 02.08.2021):
> Трохи офтоп: кілька разів чув плани будівництва тролейбуса в Рясне. Чи не доцільніше просто добудувати туди Т7?

Там проблема в електрифікованому залізничному переїзді. Скоро будуватимуть нову дорогу з Левандівки і тунель під залізницею. Цією дорогою через тунель мав би поїхати тролейбус.
+5
+5 / –0
03.08.2021 21:07 MSK
Link
Keine Fotos
Цитата (ObolonsSKY, 03.08.2021):
> Як на мене перший варіянт - то є калька з російської.

Другий варіант - така ж калька з польської: наприклад, назва студії, що розробила ігри про Відьмака, написана не англійською, то читається як "СіДі Проєкт Ред".
Живіть з цим.

Цитата (Sasha Lviv, 03.08.2021):
> то просто не встигли побудувати нову КМ для об'їзду по Кульпарківській від Городоцької до Окружної як планувалося до початку липня

Тобто оце на фото мало бути місяць як збудованим?
Права рука не в курсі того, що робить ліва?
+1
+2 / –1
03.08.2021 21:28 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotos: 62
Cytat (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> Другий варіант - така ж калька з польсько

Не знав, що слово 'проєкт' має польське походження)
–3
+1 / –4
04.08.2021 08:20 MSK
Link
Sasha Lviv · Lemberg
Fotos: 20
Цитата (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> Тобто оце на фото мало бути місяць як збудованим?
> Права рука не в курсі того, що робить ліва?

Наскільки знаю, там затримка із постачанням контактного дроту.
А взагалі це два різних підприємства у різному підпорядкуванні, тому права рука до лівої немає безпосереднього відношення. Реконструкція КМ на Кульпарківській - це "Львівелектротранс", а ремонт Бандери - це "Львівавтодор". Обидва проєкти мають різних підрядників, фінансування і терміни виконання робіт.
+1
+1 / –0
04.08.2021 13:02 MSK
Link
Keine Fotos
Цитата (Sasha Lviv, 04.08.2021):
> Реконструкція КМ на Кульпарківській - це "Львівелектротранс", а ремонт Бандери - це "Львівавтодор"

Обидва підприємства періодично обмінюються співробітниками, і їхнє керівництво чудово знає одне одного (а персонал поменше так і взагалі разом на пиво ходить).
Було б бажання - могли б і синхронізувати роботи.
–4
+0 / –4
04.08.2021 22:33 MSK
Link
Oleg2020 · Berlin
Fotos: 1
Цитата (Sasha Lviv, 03.08.2021):
> Цитата (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> > Я от зрозуміти не можу: два ремонти якось пов'язані? Навіщо було перекривати і Бандери, і тролейбуси на Кульпарківській одночасно?
>
> Ремонт Бандери за графіком йде, а от щодо Кульпарківської, то просто не встигли побудувати нову КМ для об'їзду по Кульпарківській від Городоцької до Окружної як планувалося до початку липня. До кінця серпня мають відкрити проїзд через Бандери від Федьковича на Шептицьких і відновити там КМ, бо з 1 вересня закривають для проїзду Городоцьку на перетині з пл. Кропивницького і рух всіх трамвайних маршрутів на Вокзал. Але терміни перекриття можуть змінитися у залежності від готовності депо №2 на Промисловій прийняти всі трамваї, а там ще роботи до завершення ремонту багато, можуть і не встигнути до кінця серпня як планували.

І знову на Вокзал не буде трамваїв..... А як 22,27,29,30 та 32 будуть це об'їжджати?
+1
+1 / –0
04.08.2021 23:09 MSK
Link
Keine Fotos
Якось так:
> До кінця серпня мають відкрити проїзд через Бандери від Федьковича на Шептицьких і відновити там КМ

Але ж зраду шукати треба всюди, так?
+3
+3 / –0
05.08.2021 15:09 MSK
Link
Assanndzh · Kyjiw
Keine Fotos
Приємно здивований. Протяжність там, десь метрів 600 буде. Може колись все ж прокладуть лінію до залізничної станції Львів. Там теж десь метрів 600-т. І пустити туди номер 33-го тролейбуса. ? Пасажиропоток би збільшився б!
+1
+1 / –0
06.08.2021 18:18 MSK
Link
Sasha Lviv · Lemberg
Fotos: 20
До пл. Кропивницького скерують тролейбусний маршрут №23, але він матиме інший номер - 28 або 38. Маршрути №23 і 27 будуть ліквідовані.
+1
+1 / –0
06.08.2021 23:39 MSK
Link
Oleg2020 · Berlin
Fotos: 1
Цитата (Sasha Lviv, 06.08.2021):
> До пл. Кропивницького скерують тролейбусний маршрут №23, але він матиме інший номер - 28 або 38. Маршрути №23 і 27 будуть ліквідовані.

А чому №23 залишити неможна?
+1
+1 / –0
07.08.2021 15:35 MSK
Link
Sasha Lviv · Lemberg
Fotos: 20
Бо потрібно відкрити новий маршрут. Минулого року 23 скерували замість Автовокзалу на Сихів як експеримент, а зараз вже офіційно відкриють новий маршрут, а 23 повернуть на Автовокзал і приберуть 23а.
+1
+1 / –0

Kommentar

Bitte keine politischen Diskussionen, andernfalls wird Ihr Account für einen Monat gesperrt!
Zu Kommentieren ist eine Anmeldung nötig..