TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Liov — Building of trolleybus lines; Liov — Reconstruction of the trolleybus line on Kulparkivska Street
  Liov  —  Building of trolleybus lines  ·  Reconstruction of the trolleybus line on Kulparkivska Street
Вулиця Кульпарківська
Будівництво нової тролейбусної лінії в рамках проекту реконструкції.

Autor: Jan de Vu · Liov           Dată: 1 august 2021 an, Duminică

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Licență: BY-SA
Publicat 02.08.2021 00:09 MSK
Vizualizări — 1541

Informație detaliată

Setările camerei foto

Model:E-M5MarkII
Artist Name:Jan de Vu (Yurii Pylypchuk)
Copyright Information:Yurii Pylypchuk
Date and Time:01.08.2021 20:23
Exposure Time:1/80 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:500
Exposure Bias:+0.7 EV
Focal Length:40 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 32

02.08.2021 01:04 MSK
Link
Fotografii: 14631
Новая троллейбусная линия ?
+4
+4 / –0
02.08.2021 11:09 MSK
Link
A. V. · Liov
Fotografii: 3027
да
+1
+1 / –0
02.08.2021 15:47 MSK
Link
Oleg2020 · Berlin
Fotografii: 1
А де саме цей знімок зроблений?
+2
+2 / –0
02.08.2021 15:54 MSK
Link
A. V. · Liov
Fotografii: 3027
місце зйомки вказане на карті
+1
+1 / –0
02.08.2021 16:07 MSK
Link
Fotografii: 133
От бідолашні, навіть не знають, що кожна металева опора - це 15 тис. грн. відкату.
Покажіть їм, як треба =) https://transphoto.org/photo/474548/
–4
+2 / –6
02.08.2021 16:28 MSK
Link
Jan de Vu · Liov
Fotografii: 528
Це все робить, Elektroline. Металеві опори, з Словаччини.
–2
+3 / –5
02.08.2021 16:56 MSK
Link
AndriyD · Brisbane
Fotografii: 55
Так, прокладення контактної мережі до Городоцької вздовж кульпарківської
+1
+2 / –1
02.08.2021 19:19 MSK
Link
Oleg2020 · Berlin
Fotografii: 1
Цитата (AndriyD, 02.08.2021):
> Так, прокладення контактної мережі до Городоцької вздовж кульпарківської

Для зовсім нових маршрутів,чи для 22,29 та 30,щоб об'їжджати реконструкцію Степана Бандери?
+2
+2 / –0
02.08.2021 22:34 MSK
Link
Fotografii: 1294
Трохи офтоп: кілька разів чув плани будівництва тролейбуса в Рясне. Чи не доцільніше просто добудувати туди Т7? Чи ваші вже більше мітять на тролейбус туди у форматі ТУАХів?
+1
+1 / –0
02.08.2021 23:09 MSK
Link
Fotografii: 11
"Будівництво нової тролейбусної лінії в рамках проекту реконструкції."
У рамках -> у межах.
Проеку -> проЄкту.



Цитата (VRar, 02.08.2021):
> От бідолашні, навіть не знають, що кожна металева опора - це 15 тис. грн. відкату.
> Покажіть їм, як треба =) https://transphoto.org/photo/474548/

Вочевидь, в Києві люблять зайві опори.
https://transphoto.org/photo/1447295/?gid=7383
+1
+6 / –5
02.08.2021 23:27 MSK
Link
Jan de Vu · Liov
Fotografii: 528
Цитата (Денис Волотовский, 02.08.2021):
> Трохи офтоп: кілька разів чув плани будівництва тролейбуса в Рясне. Чи не доцільніше просто добудувати туди Т7? Чи ваші вже більше мітять на тролейбус туди у форматі ТУАХів?

У Львові немає таких машин і не буде найближчим часом. В проекті тролейбуса в Рясне, це продовження маршруту №32 який буде курсуватись через тонель який можна буде збудувати під залізницею.
+4
+4 / –0
03.08.2021 01:03 MSK
Link
Nicio fotografie
Цитата (Андрій Макарець, 02.08.2021):
> У рамках -> у межах.

"У межах" має звичніше (принаймні, з баченого мною в цій царині) використання як "в прокладених у реальному навколишньому світі межах" (за будівельним парканом, вулицею і т.д). Коли мова про "паперові" обмеження - частіше вживається саме слово "рамки"

Цитата (Андрій Макарець, 02.08.2021):
> Проеку -> проЄкту.

Абсолютно необов'язково, нагадаю.
+6
+7 / –1
03.08.2021 06:04 MSK
Link
Sasha Lviv · Liov
Fotografii: 20
Цитата (Oleg2020, 02.08.2021):
> Цитата (AndriyD, 02.08.2021):
> > Так, прокладення контактної мережі до Городоцької вздовж кульпарківської
>
> Для зовсім нових маршрутів,чи для 22,29 та 30,щоб об'їжджати реконструкцію Степана Бандери?

Наразі для 22 і 30 маршрутів, а надалі планують 22 залишити на постійно через Городоцьку - Кульпарківську.
+2
+2 / –0
03.08.2021 06:05 MSK
Link
Sasha Lviv · Liov
Fotografii: 20
Цитата (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> Цитата (Андрій Макарець, 02.08.2021):
> > Проеку -> проЄкту.
>
> Абсолютно необов'язково, нагадаю.

Тепер за чинним правописом "проєкт" без варіантів
+3
+5 / –2
03.08.2021 08:27 MSK
Link
AndriyD · Brisbane
Fotografii: 55
Цитата (Oleg2020, 02.08.2021):
> Цитата (AndriyD, 02.08.2021):
> > Так, прокладення контактної мережі до Городоцької вздовж кульпарківської
>
> Для зовсім нових маршрутів,чи для 22,29 та 30,щоб об'їжджати реконструкцію Степана Бандери?

Ну 22 буде їздити через Городоцьку, а 30 і 29 через митрополита Андрея, але на час реконструкції Степана Бандери усі маршрути будуть їздити по Городоцькій
+1
+1 / –0
03.08.2021 13:07 MSK
Link
Nicio fotografie
Цитата (Sasha Lviv, 03.08.2021):
> Тепер за чинним правописом "проєкт" без варіантів

Всі навперебій говорили про варіативність змін. А втім, навіть якщо й так - звикайте до помилок :-)

Цитата (AndriyD, 03.08.2021):
> на час реконструкції Степана Бандери усі маршрути будуть їздити по Городоцькій

Я от зрозуміти не можу: два ремонти якось пов'язані? Навіщо було перекривати і Бандери, і тролейбуси на Кульпарківській одночасно?
+1
+2 / –1
03.08.2021 13:30 MSK
Link
Jan de Vu · Liov
Fotografii: 528
Тому що зараз час коли маршрути тролейбуса найменше завантажені пасажиро-потоком.
–3
+0 / –3
03.08.2021 14:04 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografii: 62
Cytat (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> звикайте до помилок :-)

Ба більше - навіть Кабмін і Рада "живуть по-старому", себто не послуговуються чинними нормами правопису!

Японський сором...
–3
+0 / –3
03.08.2021 14:17 MSK
Link
Sasha Lviv · Liov
Fotografii: 20
Цитата (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> Я от зрозуміти не можу: два ремонти якось пов'язані? Навіщо було перекривати і Бандери, і тролейбуси на Кульпарківській одночасно?

Ремонт Бандери за графіком йде, а от щодо Кульпарківської, то просто не встигли побудувати нову КМ для об'їзду по Кульпарківській від Городоцької до Окружної як планувалося до початку липня. До кінця серпня мають відкрити проїзд через Бандери від Федьковича на Шептицьких і відновити там КМ, бо з 1 вересня закривають для проїзду Городоцьку на перетині з пл. Кропивницького і рух всіх трамвайних маршрутів на Вокзал. Але терміни перекриття можуть змінитися у залежності від готовності депо №2 на Промисловій прийняти всі трамваї, а там ще роботи до завершення ремонту багато, можуть і не встигнути до кінця серпня як планували.
+3
+3 / –0
03.08.2021 14:37 MSK
Link
Santehnik · Kiev
Fotografii: 1488 · Departamentul tehnic
Цитата (ObolonsSKY, 03.08.2021):
> Cytat (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> > звикайте до помилок :-)
>
> Ба більше - навіть Кабмін і Рада "живуть по-старому", себто не послуговуються чинними нормами правопису!
>
> Японський сором...

Тому що мова - живий організм і має бути зручним та звучним. Якщо якийсь правопис пропонує діч, тоді хай собі йде лісами той правопис.
+8
+9 / –1
03.08.2021 14:51 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografii: 62
Cytat (Santehnik, 03.08.2021):
> мова - живий організм і має бути зручним та звучним

Хм, але хто вирішив, що слово "проект" зручніше/звучніше за "проєкт"?

Як на мене перший варіянт - то є калька з російської.


Cytat (Santehnik, 03.08.2021):
> мова - живий організм і має бути зручним та звучним. Якщо якийсь правопис пропонує діч, тоді хай собі йде лісами той правопис.

Але я не про це - Кабмін ЗАТВЕРДИВ цей правопис, але не використовує його норми!
Оце дійсно дичина(
+1
+4 / –3
03.08.2021 15:00 MSK
Link
A. V. · Liov
Fotografii: 3027
Цитата (Денис Волотовский, 02.08.2021):
> Трохи офтоп: кілька разів чув плани будівництва тролейбуса в Рясне. Чи не доцільніше просто добудувати туди Т7?

Там проблема в електрифікованому залізничному переїзді. Скоро будуватимуть нову дорогу з Левандівки і тунель під залізницею. Цією дорогою через тунель мав би поїхати тролейбус.
+5
+5 / –0
03.08.2021 21:07 MSK
Link
Nicio fotografie
Цитата (ObolonsSKY, 03.08.2021):
> Як на мене перший варіянт - то є калька з російської.

Другий варіант - така ж калька з польської: наприклад, назва студії, що розробила ігри про Відьмака, написана не англійською, то читається як "СіДі Проєкт Ред".
Живіть з цим.

Цитата (Sasha Lviv, 03.08.2021):
> то просто не встигли побудувати нову КМ для об'їзду по Кульпарківській від Городоцької до Окружної як планувалося до початку липня

Тобто оце на фото мало бути місяць як збудованим?
Права рука не в курсі того, що робить ліва?
+1
+2 / –1
03.08.2021 21:28 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografii: 62
Cytat (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> Другий варіант - така ж калька з польсько

Не знав, що слово 'проєкт' має польське походження)
–3
+1 / –4
04.08.2021 08:20 MSK
Link
Sasha Lviv · Liov
Fotografii: 20
Цитата (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> Тобто оце на фото мало бути місяць як збудованим?
> Права рука не в курсі того, що робить ліва?

Наскільки знаю, там затримка із постачанням контактного дроту.
А взагалі це два різних підприємства у різному підпорядкуванні, тому права рука до лівої немає безпосереднього відношення. Реконструкція КМ на Кульпарківській - це "Львівелектротранс", а ремонт Бандери - це "Львівавтодор". Обидва проєкти мають різних підрядників, фінансування і терміни виконання робіт.
+1
+1 / –0
04.08.2021 13:02 MSK
Link
Nicio fotografie
Цитата (Sasha Lviv, 04.08.2021):
> Реконструкція КМ на Кульпарківській - це "Львівелектротранс", а ремонт Бандери - це "Львівавтодор"

Обидва підприємства періодично обмінюються співробітниками, і їхнє керівництво чудово знає одне одного (а персонал поменше так і взагалі разом на пиво ходить).
Було б бажання - могли б і синхронізувати роботи.
–4
+0 / –4
04.08.2021 22:33 MSK
Link
Oleg2020 · Berlin
Fotografii: 1
Цитата (Sasha Lviv, 03.08.2021):
> Цитата (Владимир Комирной, 03.08.2021):
> > Я от зрозуміти не можу: два ремонти якось пов'язані? Навіщо було перекривати і Бандери, і тролейбуси на Кульпарківській одночасно?
>
> Ремонт Бандери за графіком йде, а от щодо Кульпарківської, то просто не встигли побудувати нову КМ для об'їзду по Кульпарківській від Городоцької до Окружної як планувалося до початку липня. До кінця серпня мають відкрити проїзд через Бандери від Федьковича на Шептицьких і відновити там КМ, бо з 1 вересня закривають для проїзду Городоцьку на перетині з пл. Кропивницького і рух всіх трамвайних маршрутів на Вокзал. Але терміни перекриття можуть змінитися у залежності від готовності депо №2 на Промисловій прийняти всі трамваї, а там ще роботи до завершення ремонту багато, можуть і не встигнути до кінця серпня як планували.

І знову на Вокзал не буде трамваїв..... А як 22,27,29,30 та 32 будуть це об'їжджати?
+1
+1 / –0
04.08.2021 23:09 MSK
Link
Nicio fotografie
Якось так:
> До кінця серпня мають відкрити проїзд через Бандери від Федьковича на Шептицьких і відновити там КМ

Але ж зраду шукати треба всюди, так?
+3
+3 / –0
05.08.2021 15:09 MSK
Link
Assanndzh · Kiev
Nicio fotografie
Приємно здивований. Протяжність там, десь метрів 600 буде. Може колись все ж прокладуть лінію до залізничної станції Львів. Там теж десь метрів 600-т. І пустити туди номер 33-го тролейбуса. ? Пасажиропоток би збільшився б!
+1
+1 / –0
06.08.2021 18:18 MSK
Link
Sasha Lviv · Liov
Fotografii: 20
До пл. Кропивницького скерують тролейбусний маршрут №23, але він матиме інший номер - 28 або 38. Маршрути №23 і 27 будуть ліквідовані.
+1
+1 / –0
06.08.2021 23:39 MSK
Link
Oleg2020 · Berlin
Fotografii: 1
Цитата (Sasha Lviv, 06.08.2021):
> До пл. Кропивницького скерують тролейбусний маршрут №23, але він матиме інший номер - 28 або 38. Маршрути №23 і 27 будуть ліквідовані.

А чому №23 залишити неможна?
+1
+1 / –0
07.08.2021 15:35 MSK
Link
Sasha Lviv · Liov
Fotografii: 20
Бо потрібно відкрити новий маршрут. Минулого року 23 скерували замість Автовокзалу на Сихів як експеримент, а зараз вже офіційно відкриють новий маршрут, а 23 повернуть на Автовокзал і приберуть 23а.
+1
+1 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.