Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Kyiv, Kiev-12.03 # 4043
  Kyiv Kiev-12.03 # 4043 
Cab/controls

Author: Даня Гайдай · Kyiv           Date: Tuesday, September 6, 2022

Statistics

License: Copyright ©
Published 06.09.2022 15:55 MSK
Views — 1174

Detailed info

Kyiv, Kiev-12.03 # 4043

Operator/Facility:Kurenivske trolleybus depot (# 4)
Since...:28.12.2007
Model:Kiev-12.03
Built:2005
Serial number:3088
VIN:Y89K1203050B26088
Current state:Renumbered or transferred within city (01.2023) Withdrawn
Purpose:Passenger vehicle
Remarks:01.2023 to work service
Последний линейный троллейбус модели "Киев-12.03" в г. Киеве

2015 — заменены заводские сидения, установлено светодиодное освещение в салоне, установлен ЭМУ (12.2018 заменен на комплект)
Использовался как баррикада
24.02.2022 — 24.05.2022 — не работал
20.10.22 — последний выезд на линию

Camera Settings

Model:Redmi Note 8T
Date and Time:06.09.2022 15:51
Exposure Time:1/530 sec
Aperture Value:1.8
ISO Speed:200
Focal Length:4.74 mm
Show all EXIF tags

Comments · 23

06.09.2022 17:55 MSK
Link
No photos
Какая-то смесь ЛиАЗа и Шкоды.
–2
+6 / –8
06.09.2022 18:20 MSK
Link
No photos
Сразу видно, что аппарат хозяйский, что не может не радовать)
+7
+8 / –1
06.09.2022 20:03 MSK
Link
Photos: 47
Цитата (Сергей Костров, 06.09.2022):
> Сразу видно, что аппарат хозяйский, что не может не радовать)

Сейчас все Киевлянки безхозные, а руководство спит и видит как их поразбирать их на запчасти, что бы глаза не мусолили.
+13
+13 / –0
07.09.2022 12:52 MSK
Link
Oleg2602 · Bratislava
No photos
Цитата (Сергей Костров, 06.09.2022):
> Сразу видно, что аппарат хозяйский, что не может не радовать)

А что на Ваш взгляд, говорит о наличии хозяина? Эта доисторическая оплётка на руле с килограммом изоленты, в то время, когда в магазинах полно нормальных чехлов? Отсутствие саморезов? Вот те непонятные провода на стойке? И вообще - внешний вид?
+5
+6 / –1
07.09.2022 14:18 MSK
Link
no-night · Budapest
Photos: 8069 · General editor / Interface Translation (HU/DE)
Idézet (Maxtravel1987, 06.09.2022):
> Какая-то смесь ЛиАЗа и Шкоды.

...содержащие также некоторые Ikarus 200
+8
+8 / –0
07.09.2022 15:00 MSK
Link
No photos
Цитата (Сергей Костров, 06.09.2022):
> Сразу видно, что аппарат хозяйский, что не может не радовать)
Цитата (Саня Куранда, 06.09.2022):
> а руководство спит и видит как их поразбирать их на запчасти, что бы глаза не мусолили.

Эх, жаль, что не частный...


Цитата (Oleg2602, 07.09.2022):
> Эта доисторическая оплётка на руле с килограммом изоленты, в то время, когда в магазинах полно нормальных чехлов? Отсутствие саморезов? Вот те непонятные провода на стойке? И вообще - внешний вид?

Хоть, откровенно говоря, действительно пыльно и грязновато, но всё же нет "безглазых дырок", явно торчащих из ПУ проводов, "военных" тумблеров и т.п., кои часто бывают в бесхозных и/или подменных машинах...


Цитата (no-night, 07.09.2022):
> содержащие также некоторые Ikarus

Тоже первой мыслью было - дизайн ПУ "Икаруса"...
+5
+5 / –0
07.09.2022 22:54 MSK
Link
Blek · Kyiv
Photos: 2
Цитата (Саня Куранда, 06.09.2022):
> Сейчас все Киевлянки безхозные, а руководство спит и видит как их поразбирать их на запчасти, что бы глаза не мусолили.

А на чем руководство прости господи их так называть, думает работать ?
На одних Богданах ? Уже и так выпуск рубанули что я лично не помню когда на 37 и 50к было такое убожище...
Хотят тот факт как уничтожили 4030 и непонятная развязка с историей про 4039 и 4038 говорит уже о многом(
+2
+3 / –1
08.09.2022 14:08 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Photos: 62
Cytat (Blek, 07.09.2022):
> как уничтожили 4030

А хто саме його "уніштожил?
–1
+0 / –1
08.09.2022 20:20 MSK
Link
tavalex2007 · Kyiv
Photos: 17080 · Photo screener
Як хто??? Депошне керівництво, яке віддало ходовий тролейбус під барикаду!
0
+4 / –4
08.09.2022 22:03 MSK
Link
Blek · Kyiv
Photos: 2
Цитата (ObolonsSKY, 08.09.2022):
> А хто саме його "уніштожил?

Ти чудово розуміешь що я мав на увазі! Чи в Курятнику не було неходової машини яку можна було віддати на барикаду ? Але сам факт що віддали 4030 який міг і сьогодні працювати на Тр29 показує те як кервівництво відносится до рухомого складу!
І таке нищення К12 зробило те про що я казав ще коли 4022 пилили, що чекаємо закриття Тр47 і зменшення випуску до мінімуму!
+2
+4 / –2
08.09.2022 22:18 MSK
Link
Alex Shcherbina · Kharkiv
Photos: 750
Цитата (tavalex2007, 08.09.2022):
> Як хто??? Депошне керівництво, яке віддало ходовий тролейбус під барикаду!

«Божее, яке...» ©

Невже треба мати мегамозок, аби втямити, що саме ходовий тролейбус набагато простіше використовувати для подібних цілей? Що його: а) простіше доставити у певне місце; б) простіше виставити у необхідному положенні і в) так само простіше за необхідності перемістити або взагалі прибрати назад до депо. Брати на жорсткий зчеп 18-метрову мертву "гармошку" - це як мінімум тупо, бо воно може просто не доїхати, а як і доїде, то це треба в кращому випадку палити солярку деповським тягачем (нагадати, як було весело з паливом тоді?) і ще знайти того самого зайвого водія для технічки. В умовах війни дуже зручно і логічно, правда?

Вам тут взагалі не здається, що плакатися за розфігачену уламками збитої ракети 18-річну машину - то якось, ем, чи то тупо, чи навіть нахабно. По-перше, з такою ж ймовірністю уламки могли прилетіти на територію депо. По-друге, те саме "фігове депошне керівництво" віддало під барикаду не новенький Богдан, а машину, що проїздила б у київських реаліях ну максимум рік-півтора. Ну і сам факт "зради", наче ракету збили спеціально таким чином, аби її уламки полетіли саме в нещасний тролейбус, то не занадто? Ще б маршруточне лоббі сюди приписали...
+2
+6 / –4
09.09.2022 09:31 MSK
Link
Blek · Kyiv
Photos: 2
Цитата (Alex Shcherbina, 08.09.2022):
> «Божее, яке...» ©
>
> Невже треба мати мегамозок, аби втямити, що саме ходовий тролейбус набагато простіше використовувати для подібних цілей? Що його: а) простіше доставити у певне місце; б) простіше виставити у необхідному положенні і в) так само простіше за необхідності перемістити або взагалі прибрати назад до депо. Брати на жорсткий зчеп 18-метрову мертву "гармошку" - це як мінімум тупо, бо воно може просто не доїхати, а як і доїде, то це треба в кращому випадку палити солярку деповським тягачем (нагадати, як було весело з паливом тоді?) і ще знайти того самого зайвого водія для технічки. В умовах війни дуже зручно і логічно, правда?
>
> Вам тут взагалі не здається, що плакатися за розфігачену уламками збитої ракети 18-річну машину - то якось, ем, чи то тупо, чи навіть нахабно. По-перше, з такою ж ймовірністю уламки могли прилетіти на територію депо. По-друге, те саме "фігове депошне керівництво" віддало під барикаду не новенький Богдан, а машину, що проїздила б у київських реаліях ну максимум рік-півтора. Ну і сам факт "зради", наче ракету збили спеціально таким чином, аби її уламки полетіли саме в нещасний тролейбус, то не занадто? Ще б маршруточне лоббі сюди приписали...

Це лише зараз виглядає як виправдовування! Типу війна все спише (с)
Коли до АП-7 везуть списані і розібрані К12 то проблем не має ну то ладно!
Але окрім 4030 були К12 відсторонені раніше і які чудово могли доїхати самі!
Вже звичайно нічого не змінити дякувати богу и зсу що втратили лише 4030
+5
+5 / –0
09.09.2022 14:25 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Photos: 62
Cytat (Blek, 08.09.2022):
> Ти чудово розуміешь що я мав на увазі

Ні, пане шановний, не розумію!


Cytat (Blek, 08.09.2022):
> не було неходової машини яку можна було віддати на барикаду ?

Cytat (tavalex2007, 08.09.2022):
> керівництво, яке віддало ходовий тролейбус під барикаду!

"Ходову машину" знищено внаслідок штурму барикади?!
–4
+0 / –4
09.09.2022 16:01 MSK
Link
Blek · Kyiv
Photos: 2
Цитата (ObolonsSKY, 09.09.2022):
> Ні, пане шановний, не розумію!

Ну тоді коли будешь чекати Тр47 якого немає зараз чи хай навіть Тр29 так хвилин 30 то згадаешь мій пост)


Цитата (ObolonsSKY, 09.09.2022):
> "Ходову машину" знищено внаслідок штурму барикади?!

Питання наступне Що ходова мащина робила там і чому відіслали саме її ?


Якщо відправили на барикади то тут 50 на 50 що повернется чи ні в той же час в депо купа відстороннених машин які могли би бути на барикадах!

До чого я веду що КПТ та КТД просто спеціально нехтуюсь рухомим складом навіть якщо 4030 було вже 18 років але все ж таки заміни не буде у найближчі часи!
+1
+3 / –2
09.09.2022 16:39 MSK
Link
Photos: 47
Пока вы тут как бы спорите о том почему 4030 выставили на баррикаду, задайтесь вопросом почему 4034 списали просто так. Вопрос не в том что депо отдало машину на убой. Вопрос в том что если бы 4030 не уничтожила ракета, приказ КПТ уже осенью ее бы уничтожил.
+5
+5 / –0
10.09.2022 00:57 MSK
Link
Blek · Kyiv
Photos: 2
Цитата (Саня Куранда, 09.09.2022):
> Пока вы тут как бы спорите о том почему 4030 выставили на баррикаду, задайтесь вопросом почему 4034 списали просто так. Вопрос не в том что депо отдало машину на убой. Вопрос в том что если бы 4030 не уничтожила ракета, приказ КПТ уже осенью ее бы уничтожил.

Это в туже серию взяли и списали все так просто....а потому мы тут удивляемся почему Тр31 так плохо ездит...
Вообще я смотрю КПТ тактично использовало ситуацию уменьшило выпуск до минимума и тупо списывает или отстраняет весь устаревший ПС! А то что на маршруте 1 выпуск или аж 3 то пофиг.
0
+2 / –2
10.09.2022 13:05 MSK
Link
tavalex2007 · Kyiv
Photos: 17080 · Photo screener
Зато для галочки и для статистики. Уровень больших начальников таков, что реальной конкретики они толком не знают, они разговаривают языком всякой там аналитики и статистики. И что им до того, что, например, А79 1 выпуск с интервалом в 1 ч 20 мин, а то и 1 час 40 мин. Что он есть, что его нет.
Но для статистики и отчетности сойдет. Не Литвинову с Левченком же на А79 ездить.
На А99 в пик их по ЖПСу только 5. Опустили некогда лучший киевский маршрут ниже плинтуса.
На Тр24 только 4 выпуска. И у него конкурент в виде МТ530 с тарифом 10 грн.
Если Тр36 есть нормальное решение, то Тр31 до Лукьяновки - сомнительное. На участке Дорогожичи - Лукьяновка по факту возит воздух. Тут или 10 давать надо, либо разворачивать на Дегтяревской.

Цитата (Alex Shcherbina, 08.09.2022):
> Вам тут взагалі не здається, що плакатися за розфігачену уламками збитої ракети 18-річну машину - то якось, ем, чи то тупо, чи навіть нахабно. По-перше, з такою ж ймовірністю уламки могли прилетіти на територію депо. По-друге, те саме "фігове депошне керівництво" віддало під барикаду не новенький Богдан, а машину, що проїздила б у київських реаліях ну максимум рік-півтора. Ну і сам факт "зради", наче ракету збили спеціально таким чином, аби її уламки полетіли саме в нещасний тролейбус, то не занадто? Ще б маршруточне лоббі сюди приписали...

Не моє - не жаль. Хоча у самих втрати ого-го і кінця і краю тому не видно.
Проте щодо цього ніхто не пише єхидних коментарів, а лише співчутливі.

А маршруточне лоббі ніколи не спало. Калічко вже багато років їм потурає.
А зараз це взагалі не влазить ні в які рамки. Тариф на маршрутках в більшості своїй 15 грн проти 8 (6,5) в КПТ і метро. А погані випуски змушують випотрошувати кишені маршрутникам.
–2
+2 / –4
10.09.2022 22:24 MSK
Link
Blek · Kyiv
Photos: 2
Цитата (tavalex2007, 10.09.2022):
> Зато для галочки и для статистики. Уровень больших начальников таков, что реальной конкретики они толком не знают, они разговаривают языком всякой там аналитики и статистики. И что им до того, что, например, А79 1 выпуск с интервалом в 1 ч 20 мин, а то и 1 час 40 мин. Что он есть, что его нет.
> Но для статистики и отчетности сойдет. Не Литвинову с Левченком же на А79 ездить.
> На А99 в пик их по ЖПСу только 5. Опустили некогда лучший киевский маршрут ниже плинтуса.
> На Тр24 только 4 выпуска. И у него конкурент в виде МТ530 с тарифом 10 грн.
> Если Тр36 есть нормальное решение, то Тр31 до Лукьяновки - сомнительное. На участке Дорогожичи - Лукьяновка по факту возит воздух. Тут или 10 давать надо, либо разворачивать на Дегтяревской.

Тр24 как раз Тр36 и поглотил но тут еще не так все плохо. Тр36 можно в нынешних реалиях назвать одним из лучших маршрутов по интервалам!
Вон А64 вообще не хотят возвращать! Хотя было 5 выпусков !
Зато вон да 33,81,17,18 аж один выпуск и это еще любимчики АП-2 ))
+2
+2 / –0
11.09.2022 12:54 MSK
Link
tavalex2007 · Kyiv
Photos: 17080 · Photo screener
Касательно А33,81 это надо побывать на Лесной и посмотреть ситуацию на месте - много ли там МТ240 и 241 и по какому тарифу они работают. А то в свое время Сантехник ныл, что А33,81 очень плохо - в то время МТ240,241 работали по тарифу в 6 грн.
А с А17,18 странно. Подвозка к метро таки нужна.
0
+1 / –1
11.09.2022 15:21 MSK
Link
Blek · Kyiv
Photos: 2
Цитата (tavalex2007, 11.09.2022):
> Касательно А33,81 это надо побывать на Лесной и посмотреть ситуацию на месте - много ли там МТ240 и 241 и по какому тарифу они работают. А то в свое время Сантехник ныл, что А33,81 очень плохо - в то время МТ240,241 работали по тарифу в 6 грн.
> А с А17,18 странно. Подвозка к метро таки нужна.

А это те самые МТ240 и 241 которые когда то закрывать собирались ? Помню столько пафоса было))
+2
+2 / –0
11.09.2022 16:22 MSK
Link
Photos: 826
Цитата (Blek, 11.09.2022):
> МТ240 и 241 которые когда то закрывать собирались ? Помню столько пафоса было))

Ага, история аж 2013 года. С тех пор много воды утекло, да новых Атаманов на эти маршруты притекло.
+2
+2 / –0
11.09.2022 20:31 MSK
Link
Blek · Kyiv
Photos: 2
Цитата (Миша из Киева, 11.09.2022):
> Ага, история аж 2013 года. С тех пор много воды утекло, да новых Атаманов на эти маршруты притекло.

Да какая разница что там пришло одно Уг сменило другое Уг!
Речь шла о закрытии эти маршрутов вообще и с концами.
А в итоге рубанули выпуск на 33 и 81
+1
+1 / –0
12.09.2022 12:52 MSK
Link
Photos: 66
Цитата (electricdrive, 07.09.2022):

> Хоть, откровенно говоря, действительно пыльно и грязновато, но всё же нет .... "военных" тумблеров

Это в смысле каких?
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.