TransPhotoГородской электротранспорт

Комментарии, написанные пользователем ObolonsSKY

Отобразить все комментарии

Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 04.08.2023 21:02 MSK
Фото: 62
Цитата (Антон З., 04.08.2023):
> где хоть какая-то гарантия, что эти поезда реально приедут?

Кому давати гарантію?
–3
+1 / –4
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 28.07.2023 20:20 MSK
Фото: 62
В автора знову біда із зазначенням МЗ.
0
+1 / –1
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 23.07.2023 22:12 MSK
Фото: 62
Цитата (Alfred Bom, 23.07.2023):
> Сегодня, 23.07.2023, 1

Так, сьогодні неділя)
+5
+6 / –1
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 20.07.2023 20:46 MSK
Фото: 62
Цитата (Миша из Киева, 11.07.2023):
> выпуск первых Консталов на линию

Тут інше питання - СКІЛЬКИ "Консталів" вийде на лінію?

Буде прикро, якщо зроблять як із варшавськими метровагонами у Києві...
0
+1 / –1
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 30.06.2023 13:47 MSK
Фото: 62
Цитата (SavA, 30.06.2023):
> Надднепрянское

Набережне?
Спасибо! Комментарий учтён
0
+1 / –1
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 25.06.2023 19:19 MSK
Фото: 62
Цитата (Сергей Костров, 25.06.2023):
> на каком он, кстати, языке?

Це жорсткий/"стьобний" суржик - такий же як "нє, ну а шо дєлать" або "спросити про ближайшу останівку")
–3
+6 / –9
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 08.06.2023 10:30 MSK
Фото: 62
Цитата (OdessaLover, 08.06.2023):
> Почему-то в других городах Украины (а ЕС подавно

Цитата (Alex5658, 07.06.2023):
> Побольше оракала пусть клеять, быстрее сгниет. Логика

https://transphoto.org/photo/1218300/?vid=398907

https://transphoto.org/photo/1772570/?vid=412511

https://transphoto.org/photo/1729413/?vid=521757

https://transphoto.org/photo/1659422/?vid=435034

https://transphoto.org/photo/1697472/
+5
+5 / –0
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 19.05.2023 18:26 MSK
Фото: 62
Цитата (Blek, 18.05.2023):
> Для пассажиров важен также адекватный интервал

Чітко в дірочку!

Тобто умовному мешканцеві Мікрорайону № 7, котрий щоранку їде на "Лісову", геть по цимбалах чи сяде він о 07.11 на Тр37, чи о 07.18 на Тр37а (і навпаки).

Так само байдужим для пасажира є номер Тр коли він повертається з роботи ввечері...ба більше, він може скористатися А79!)

Цитата (Blek, 18.05.2023):
> Тр29 погоды никогда не делал ! Там 4 выпуска было

Не скажу про погоду, але те, що щоранку мешканці Райдужного та Воскресенки мають можливість скористатися напівпорожнім тролейбусом-"баяном" і домчати до метро за 15-20 хвилин (і за 6,5 грн) - це факт.

Це до питання "забитих" Тр50к.

Цитата (Blek, 18.05.2023):
> до авторынка ходил, а сейчас маршрут Дарницкая пл где хотя бы еще 2-3 выпуска ?

Які 2-3 випуски - там чотири зупинки додалося?!

От якби Тр29Д+ поїхав на Либідську - інше питання, під нього б рубонули Тр50)

Цитата (Blek, 18.05.2023):
> все самые убитые одиночки будут тут.

"Вбиті одинаки" таки десь мусять бути)

Адже троянці-воскресенці нічим не ліпші за теремківців чи дегтярівців.

Цитата (Blek, 18.05.2023):
> они с Тр50к паровозиком ездят

Хм, тобто питання забитих зупинок і виламаних дверей відпадає - напевно у дві машини поспіль влізуть усі?)
–2
+1 / –3
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 18.05.2023 20:43 MSK
Фото: 62
Цитата (Blek, 17.05.2023):
> Е301 на 50к бортовой уже помню!

Мені теж доводилося пару разів бачити виламані двері та вибите скло на різних маршрутах.

На мою думку, це виняток (причини достеменно невідомі, адже це може бути несправність попередньої за графіком машини чи людський фактор з боку пасажирів).


Цитата (Blek, 17.05.2023):
> 37а не учитываю это другой маршрут

Цитата (Blek, 17.05.2023):
> это два маршрута разных

Бо Ви дивитесь на транспорт з позиції ЕОМ: 101001101...

А пасажирів ті цифри не обходять - їх цікавить можливість дістатися з точки "А" в точку "Я".

Цитата (Blek, 17.05.2023):
> выпуск до продления 50 на Лыбедскую был 20-25 выпусков гармошек

І знов-таки згадуємо, що, наприклад, за часів Тр46 та Тр46к перший їхав до Дарплощі, тоді як другий - лише до метро (чудово пам'ятаю ті часи, коли маршрут "Троєщина-Печерська" перетворювався на квест).

Та й Тр29 тоді не їхав до Дарплощі...
–1
+1 / –2
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 17.05.2023 20:42 MSK
Фото: 62
Цитата (Blek, 15.05.2023):
> Лично видел пару лет назад как в Лазе КТД выломали двери из за того что они тупо в пик не могли закрыться! Было в районе авторынка воскресенка!

12-м ЛАЗ?

Цитата (Blek, 15.05.2023):
> Таи и близко нету 5 минут интервала! ... 15-25 минут вот интервал 37го

Цитата (tavalex2007, 16.05.2023):
> 5 хвилин куртд навряд чи спроможне виконати

Відкриваємо розклад по зупинці Кінотеатр «Флоренція»:
07: 03-11-17-32-42-47-55.

Рахівницю маєте чи вислати голубиною поштою?

Цитата (tavalex2007, 16.05.2023):
> 15 - це в пік в ніякі ворота не лвзе

А 10 - лізе?

Вечірній пік з Лісової: 16.58, 17:03-13-22-29-41.

Цитата (Blek, 15.05.2023):
> 50к не намного лучше 7 выпусков интервал от 10 минут

Рахувати випуски Тр50к окремо від Тр50?

Серйозно?!
–2
+0 / –2
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 16.05.2023 22:45 MSK
Фото: 62
Гумор-то в чому?
+2
+3 / –1
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 15.05.2023 17:12 MSK
Фото: 62
Цитата (Blek, 10.05.2023):
> жителям Ялтинской, ХЩ и прилегающим улицам быстрая связь с метро Бориспольской!

Трамвай не повинен бути самоціллю. Це аксіома.

"жителям Ялтинской, ХЩ и прилегающим улицам" спокійно можуть бути вивезені автобусами чи тролейбусами.

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> 2 выпуска на 32м)

Точно, 2!

З інтервалом у 30-70 хвилин)

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> когда уберут автобус можно еще подкинуть выпуск и на 32 и на 23

1) автобус не їде на Лісову.
2) за рахунок чого збільшувати випуск саме на Т32?

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Те кто откажутся будут как на Ахматовой одна стоит хатка а вокруг высотки. Там еще иногда козы и другая живность выходит погулять по улице)

На Батуринській-Прип'ятській були переважно довоєнні хати-завалюхи, тоді як на Хуторі - цілком пристойні будинки, подекуди двоповерхові.

Не буде там висотної забудови - не ризикне ніхто.

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Тогда получается автобусный там поток)

Автобусний - чітко під 4 випуски А42)

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Добавить выпуск на 42 и на 45 это прямо первое!

А45 повністю задубльований великими сучасними маршрутками із низькою підлогою, котрі їздять доволі регулярно.

Немає сенсу його підсилювати - возитиме повітря (як і зараз).

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Тогда и 87 не нужно будет продлять, но там тоже надо добавить выпуск что бы уничтожить 535 бобик который водители 87 вежливо пропускают на Осокорки загрузится а потом сами едут!

А чому б не продовжити?

Невже стане гірше?

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> А30 вообще в другую сторону пущу вывозит

Але ж вивозить. Охоплює всю Пущу, на секундочку.

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> А51 был на замену Т31 ну уж никак не Т22

Серйозно???

Невже Т31 їхав на Либідську?

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> у Т22 есть свой паразит это А63

Стоп-стоп!

Довжина лінії Т22 - 13 км.

Із них А63 дублює десь 7 км.

А, на секундочку, А51 дублює майже 6 км!

То що ж виходить - він теж є "паразитом" Т22?

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> А33 и А81 это когда любимые маршруты АП-2 сейчас их просто угрохали и отдали поток как обычно маршруткам.

А33 і А81 є дублерами Тр37?

Так чи ні?

Якщо ні, то А33Т НЕ Є дублером Т33)

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> паразит трамвая.

"Паразит"...гріхи мої тяжкі.

Про конкуренцію у школі № 98 нічого не розповідали?

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> на ДВРЗ по по Гагарина надо прокладывать рельсы точка.

Колії в нікуди?

Смішно.

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Пока на 42 не будет 8-10 выпусков аналогично 87,108, а на 45 скажем 20

Цього не буде НІКОЛИ)

20 випусків на А45 ніхто у здоровому глузді не дасть.

Хіба що приватника (МТ545) "попросять" перейти на великі машини (як у МТ555, наприклад).

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Там не такого потока

Його там немає, бо й відповідних маршрутів немає.

Відрізок Привокзальна-Харплоща наразі без прямого сполучення.

Йшлося про це.

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Все просто время движения. У меня например друзья на 28Д от Воскресенки на Позняки не разу 28д не юзали, а почему ? Потому что он едет долго с непонятной петлей возле депо, привокзальной, ялтинской и тд. Ну и рельсы особенно не ремонтируемая привокзальная это вторая проблема. Что уже говорить за Троещину потому и выходить что идут те кто не спешит

Якщо не секрет - навіщо пасажирам із, припустимо, Воскресенки, МАСОВО (ми ж говоримо про трамвай - магістральний транспорт із СБО)їхати на Позняки?

Чому саме туди - не на Харківську, не на Осокорки, однак саме на Позняки?

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Ген план и апетиты застройщиков все просто

Для того, щоб квартири купили, у людей мають бути гроші.

У забудовника теж - "Патріотика" та "П. на озерах" передають палкі вітання.

А генплан - це дуже добре)

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> ту Тепловозную тоже рано или поздно застроят

То навіщо ж бігти поперед автобуса - як забудують, так і поїде)

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Он возьмется когда транспорт будет ходить и с нормальным интервалом.

Транспорт...хм.

Можливо, автобус. Чи тролейбус.

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> в 80е соображали сделать ветку Т26 в сторону харьковского массива когда он только строился

По-перше, це ОДНА магістральна лінія.
Чомусь же не "кинули" колії по Вербицького, ХШ, Ревуцького та Здолбунівській із Вишняківською.

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Понимаю но тем ни менее берут и еще как.

ключовий момент - "БРАЛИ"!

Війна дуже яскраво продемонструвала деякі моменти...зокрема, коли житло в Бучі та десь під Варшавою/Бидгощем/Любліном виходило в одну ціну)

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> они даже про
> золовідвал и близко не знают )) И сам жил на Пчілки 2Б еще лет 10 назад тоже не знал про него, а железную дорогу особо и не слышал.

Тобто житло для сліпоглухонімих.

Приймається!

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Мост Патона однозначно надо что вернули трамвай после реконструкции.

Це 10+ років.

Чекаємо?

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Троллейбусы в Дарницком районе я вообще не вижу тянуть их сюда когда есть сеть трамвая

То яка ж "сеть трамвая" є на Дніпровській набережній або на Осокорках?

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Тут уже ваши фантазии пошли)) Но так для справки учился в 98 школе ул Микитенко )
Тоді до чого тут
Цитата (Blek, 04.05.2023):
> успел поездить в школу по А42
?

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> У меня сейчас руководящая должность только в it сфере)

Мої вітання!

Але публічна служба та приватник в ІТ - це, як там кажуть в Одесі)

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Если бы сели в 545 были бы уволены куда подальше

Поновилися б за рішенням суду.

Це як фахівець стверджую)

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> на их места пришли бы люди у которых было бы желание и мотивация сделать все нормально в плане транспорта!

Ми вже таке проходили - і з поліцією, і з місцевим самоврядуванням, і з іншими структурами.

Не прийшли "такі" люди)

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> потом после увеличения выпуска на А45 тот самы 545 был бы закрыт.

А за рахунок чого він би збільшився?

Ви ж наче бачите себе як керівника КПТ, а не в ролі Господа Бога?

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> Все кабинетные замы и прочие дядьки которые годами там сидят и ждут пенсии были бы просто уволены )

Ви ж знаєте, що звільнити людину ПРАВОМІРНО - дууууже непросто.

Про суди я вище писав)

Цитата (Blek, 10.05.2023):
> следующий мой шаг был бы ознакомится с закупками нашей дорогой управы. И по каким ценам что закупали!

Це Ви можете зробити просто зараз - запит на інформацію та за 5 робочих днів усі карти на столі)

Навіть не треба чекати на призначення директором КПТ.
–5
+0 / –5
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 15.05.2023 16:17 MSK
Фото: 62
Цитата (tavalex2007, 14.05.2023):
> Коротыши на Тр50, на котором аж 12 выпусков, видать, не могут вместить всех желающих.

Невже пасажири на Троєщині-Воскресенці зранку не можуть влізти у тролейбус 50 та залишаються на зупинці?

Цитата (tavalex2007, 14.05.2023):
> Тр29Д на Трою не заезжает

29 на Троєщину - це як?!

А-ля Тр50к+Тр31?

Цитата (tavalex2007, 14.05.2023):
> 50к - тоже, как вариант для диверсификации пасспотока на разные станции метро можно и на Левобережную

А46 та А44 до ваших послуг)

Цитата (tavalex2007, 14.05.2023):
> снять Тр30, заменив его на автобус.

І це пише людина, котра позиціонує себе транспортним фахівцем/фанатом?!

Просто ліквідувати Тр? Потужний хід...

Цитата (tavalex2007, 14.05.2023):
> Тр37 и 37а совсем никакие.

Тобто піковий інтервал на Троєщині у 5-15 хвилин - це "ніщо"?

Зайлися троянці, ох і заїлися...
+2
+2 / –0
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 15.05.2023 16:06 MSK
Фото: 62
Стабільність по-харківськи)
+4
+6 / –2
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 11.05.2023 09:50 MSK
Фото: 62
Цитата (Garik Ua, 10.05.2023):
> мають оголосити тендер на 30 нових.

Чудова новина!

На які саме машини розраховує місто?
0
+0 / –0
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 10.05.2023 12:24 MSK
Фото: 62
Цитата (Blek, 04.05.2023):
> Очень жаль что нет!

Чому ж "шкода" - напевно Ви цього не хочете)

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> Мое первое решение было бы всех кабинетных начальников и их замов отправить поездить на Т29 и Т18 например)

Які бурхливі фантазії))

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> зимой выгнал бы на улицу в минус так 10 или 15

Схоже, що Ви, хоч і вчились у школі десь за маршрутом А42, однак не маєте зеленого поняття про керівництво/управління чимось більшим, ніж власне тіло)

Особливо у публічній сфері.

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> подождать А45 на Дарнице!

Тримали б їх на ланцюгу, щоб не сіли в 545?)))

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> методы у меня были бы рабочие можете не сомневаться )

Та які сумніви - я бачив подібних "рукавводітєлєй".

Вони або швидко йшли, бо колектив/підлеглі саботували всю роботу для самодурів, або були вимушені підлаштуватись під колектив і життєві реалії.
–4
+0 / –4
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 10.05.2023 11:18 MSK
Фото: 62
Цитата (Blek, 04.05.2023):
> когда Т32 "оптимизировали" жалобы полетели что бы его вернуть)

Це щодо ефективності скарг)

І так, повернули 1 випуск.

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> Вокруг озера интересный вариант или даже возле ТРЦ Аркадия там есть пустырь можеть чуть парковку подвинуть.

Саме так.

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> дальше Осокорков тоже дома есть и часть еще недостроенные не зря туда маршрутки пробились и 407 и 545.

Маршрутки!

Ось який там паспотік.

Щоб "вивезти" Осокорки досить у доповнення до А45 і А42 зробити 2 речі:
1. Продовжити А87 у масив;
2. Запустити піковий маршрут "Харківська-Вишняк-Крушель-Гмирі-Чавдар-Осокорки".

І все)

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> жду когда там Литвинов уже Т25 запустит)))

Довго доведеться чекати)

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> А я считаю что

Це лише Ваша думка.

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> открыли за временную замену трамваю присвоили даже трамвайный номер а не дали какой то там 112

Так можна дополемізуватися до того, що А30 - це дублер Т12, А51 - дублер Т22 та А33/81 - дублери Т37)

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> любой маршрут ЭТ можно дублировать автобусом с такой логикой

З якою логікою - А їде туди, де немає колій та КМ?!

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> может все таки увеличить выпуск на А45 пора уже ?

І як це покращить сполучення на відрізку "м.Бориспіль-Троєщина"???
Як це зменшить викиди СО2?

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> проблема полностью заменить пути ? Особенно участок ЧХ-ХЩ ? Там как раз и Ташкенсткая

Проблеми взагалі немає - є цілковита безсенсовність цього заходу.

Простіше кажучи, неефективне використання коштів громади.

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> другой нет транспорта даже банально к Ашану приехать, 17 не в счет.

Це вирішується продовженням А91 до Ашану, далі - за трасою А17.
Я навіть не згадую про моєливістб зміни траси А42 - поворот з Григор на Здолбунів, повз Ашан і цвинтар на ХШ.
Навіщо ж одразу Т?

Чи Ви думаєте, що "троянці" поїдуть на закупи у "Рів гош"?

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> просто глянуть темпы строительства в Дарницком районе сколько там растет домов. ул Тепловозная и все что вокруг будет застраивается. Я

Для цього має бути неабиякий попит.

А звідки йому взятися в таких умовах?

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> золовідвал, завод, промзона і циганські хати это вопрос времени когда это снесут и все.

Не дуже люблю критикувати людей, але купити квартиру між золовідвалом, цвинтарем і залізницею/шосе - це, хм...

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> Завод на ул Здолбуновской уже тоже давно не работает уйдет под снос 100%. Так что трамвай там на перспективу тоже зайдет

Там є А108, який за потреби можна доповнити умовним А107 "Канальна-Харків".
Там легко заїде А87К "Канальна-Осокорки".
Там явно проситься лінія Тр від Патона до Осокорків.

Але Т там зайвий.

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> опять будут маршрутки которые и так весь район заполонили

Тобто паспотік там під МТ. Добре, так і запишемо)
–3
+0 / –3
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 10.05.2023 10:48 MSK
Фото: 62
Цитата (Blek, 04.05.2023):
> хорошему депо построить на левом берегу и именно ТД-5 условное а не перенос 2 или 3 сюда что бы там землю под застройку отдать!

Саме так.

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> привести в порядок Т29 и возможно поток был бы там

Не було б. Немає перспектив.

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> удивляюсь как туда застройщики на тот забытый красный хутор не добрались

Там же приватний сектор: один дачник відмовиться продавати ділянку - і забудовник іде в Жжжж...итомир)

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> поводу ХП то разве что маршрутки вывозят сейчас к сожалению А45

А45 тут "повз касу" - він не охоплює ані ділянку "Харплоща-Вербицького", ані відрізок "Дарниця-Троя".

Ось у чому річ.


Цитата (Blek, 04.05.2023):
> ускорить сообщение Троещина-Позняки (Осокорки) а не петлять через Ялитинскую вокзал и Привокзальную, пр

Для цього насамперед має бути відповідний ("трамвайний") паспотік.

Але його немає: наприклад, Т8/28д увечері "викидає" основну масу "метрошних" пасажирів на ділянці "Ахматової-вокзал".
Далі вже паспотік переважно формується за рахунок такого від Т22, Т29, а від Проспекту - Т28.
Насправді з Позняків на Трою їдуть до 10 пасажирів.

Цитата (Blek, 04.05.2023):
> будет застройка (ул Здолбуновская например).

Це ще бабця казала...
–1
+0 / –1
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 03.05.2023 21:26 MSK
Фото: 62
Цитата (Blek, 01.05.2023):
> тянуть условный Тр50к по ХШ норм

Саме так - бо:
1. цей Тр забезпечить максимально швидке сполучення "Троя-Метро-Дарплоща-Нова Дарниця-Хармасив-Метро";
2. Це буде значно!!! дешевше і швидше за прожекти з Т.
3. Це буде В РАЗИ перспективніше для організації руху ЕТ (сподіваюсь, що це не треба пояснювати?!).

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> сделать трамвай там который физически ближе туда не норм ?)

Немає там паспотоку під Т.

Чим зараз вивозиться відрізок ХШ від Харплощі до Дарплощі?

Отож.

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> развитие трамвая в упор просто не воспринимаете ?

Розвиток - це не прожектерство!
Трамвай на кожній вулиці - утопія.

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> трамвай лучше все таки по Ревуцкого, вбиваем стрелку на ХШ (налево уходит линия по Привокзальной) далее поворот на Здолбуновскую и дальше поворот на Ревуцкого в теории можно Здолбуновская+Григоренко и на Позняки но все же лучше Ревуцкого. Далее тоже несколько вариантов:
> 1) Cамый простой соединить с линией Т8 по Ахматовой и на Позняки
> 2) По Ревуцкого до Харьковской но там увы нет места для кольца возле метро потому вариант тянуть дальше по Ревуцкого и кольцо строить где то в конце улицы!

На мій погляд, це "порожняк".

Складно, дорого та марно.

Якщо лінія по ХШ від цвинтаря до Тростянецької ще раком-боком, але могла би вийти, то по Ревуцького - це дно.

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> Самый сложный но все же соединяем с Т8 по Ахматовой и тянем до Днепровской Набережной и на Осокорки (простой вариант кольцуем возле трц Аркадия, более сложный по ул Чавдар можно часть тротуара забрать там и так места хватает, закольцевать в районе озера Небреж места там хватит да еще и 42 перепадет нормальный разворот сделать там же

Теж ні в тин, ні в лютневу революцію.

Лінія по Ахматової (до кінця)+Набережна - має право на життя.

Але не далі Осокорків (в ідеалі закільцювати уздовж Срібного Кола до Позняків).

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> самый идеальный вариант это тянуть СТ-2 до Григоренко

Ідеальний для кого?

Нова Дарниця та Харківський дивляться на це гнівно та безкомпромісно)

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> легко решается п

Чергові прожекти)

Вагоноводів під усе це де взяти?!

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> продлением Т8 до Троещины

28д уже є.

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> сохраняем 8к до Лесной)

Навіщо? Для чого 2 маршрути до сусідніх станцій метро?

Чому Т22 не їде на Лісову, тоді як Т8 "зобов'язаний" це робити?

Чи це має бути 1 випуск (як Т32)?

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> продление Т35 до Дарницкого вокзала

Т35 має зникнути, поєднавшись із Т28д.

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> делаем Т26 через линию по Ревуцкого на Троещину, Т8 и 28д оставляем

Про вагоноводів уже писáв)

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> Предложение оставить А33т потому что вроде как люди не против него не аргумент,

ВОСТАННЄ: А33Т НЕ Є дублером Т33!
(а, зважаючи на можливість незначного корегування траси по ДВРЗ, і поготів!).

Ще питання є?

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> пусть тогда и А50ТР ездит а почему нет ?

До речі, а чому власне ні?!

А102 їздить під КМ і всіх це влаштовує)

До того ж, коли немає напруги чи якась паскудна ДТП, то А стає у нагоді.

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> 29 это как раз тот случай что вот там лучше сперва всю линию нормальной и быстрой сделать, а вот потом уже можно думать за Бортничи, если же сейчас продлить ну до метро Бориспольской будут ездить а вот дальше не уверен.

Т29 - це маршрут без паспотоку.

Його майбутнє - ліквідація лінії (у кращому випадку зроблять маршрут А на кшталт А104+А115 через Хутір та повз ППС).

Цитата (Blek, 01.05.2023):
> Линия Здолбуновская

По вулиці, з одного боку якої хіба є цвинтар, золовідвал, завод, промзона і циганські хати?!

Добре, що Ви не впливаєте на КПТ)
–4
+0 / –4
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 01.05.2023 15:07 MSK
Фото: 62
Цитата (Blek, 30.04.2023):
> на три остановки)))

Я відстані в зупинках не вимірюю (там близько 2 км).

Цитата (Blek, 30.04.2023):
> размеры ХЩ знаете ?)

Знаю не лише довжину ХШ, але й, наприклад, вулиць Стеценка-Щусєва-Іллєнка та Олени Теліги, Дніпровської наб. та просп. Європейського Союзу.

Також точно знаю, що трамвай на всю довжину ХШ не є потрібним.

А от тролейбус (Тр50К+продовження до Харк.площі та/або до м.Харків) - це вже інша річ!

Цитата (Blek, 30.04.2023):
> кладбища до Ахматовой там соединить с нынешней линией.

Тобто:
1) трамвай по ХШ
та одночасно
2) трамвай по Ревуцького?!

І що ж: район Дар.вокзалу залишити без зв'язку з Троєщиною?
Там люди іншого ґатунку мешкають чи як?

Цитата (Blek, 30.04.2023):
> А18 оно никак не связано

Дійсно - адже А18 не їде від цвинтаря до Хармасиву й далі до метро)

Цитата (Blek, 30.04.2023):
> по 64,49 33Т если это просто не троллинг то обоснуйте!

101 раз "обґрунтовувати"?! І що це змінить?
–4
+1 / –5