TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Kyjev, 81-717 (LVZ) č. 8600
  Kyjev81-717 (LVZ) č. 8600 
Salon, pohled dozadu

Autor: Главвагон · Kyjev           Datum: Pondělí 10. února 2020

Statistika

Zveřejněno 12.02.2020 21:51 MSK
Zhlédnutí — 1621

Podrobné informace

Kyjev, 81-717 (LVZ) č. 8600

Vozovna:2 — 'Obolon'
Od...:1988
Typ:81-717 (LVZ)
Vyroben:1984
Výrobní číslo:20901
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Osobní
Poznámka:55: 8600-7715-7714-9546-8601. 1988 ex Darnytsia (1)
03.2018 — установлены диодные фары
КРП 10.2019 (19.02.2021 вышел на линию)

Komentáře · 23

13.02.2020 15:37 MSK
Odkaz
Zubozht · Kyjev
Fotografií: 14
Зручних накопичувальних майдинчиків немає, Е-КМ-івську стелю теж не зробили. Це погано. Але оновили освітлення. Це добре. Про сидіння по фотографії нічого сказати не можна, треба буде "тестувати". Коротше, і так, і ні. 50/50
(моя особиста думка)
–1
+4 / –5
13.02.2020 18:56 MSK
Odkaz
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografií: 62
Цитата (HerrCoolLess, 13.02.2020):
> Зручних накопичувальних майдинчиків немає,

Даремно Ви про них згадали, бо зараз набіжуть "утомлені сонцем" і розкажуть почім в Одесі рубероїд)

Цитата (HerrCoolLess, 13.02.2020):
> Про сидіння по фотографії нічого сказати не можна

Можна - звичайні сидіння (нічим не кращі за останні "крюківські"), єдина перевага яких - просте підтримання у відносно чистому стані.

І, звісно ж, до нормального компонування салону (хоча б такого
https://transphoto.org/photo/12/44/57/1244574.jpg) дуже далеко.
–6
+3 / –9
13.02.2020 21:33 MSK
Odkaz
Fotografií: 2003 · Zástupce administrátora
Цитата (HerrCoolLess, 13.02.2020):
> Зручних накопичувальних майдинчиків немає, Е-КМ-івську стелю теж не зробили. Це погано. Але оновили освітлення. Це добре. Про сидіння по фотографії нічого сказати не можна, треба буде "тестувати". Коротше, і так, і ні. 50/50
> (моя особиста думка)

Почекайте коли закінчуть ремонт.
+1
+1 / –0
14.02.2020 01:06 MSK
Odkaz
RelaXXX · Petrohrad
Fotografií: 4
А серые фрагменты на сиденьях - мягкие вставки или это имитация краской?
+3
+3 / –0
14.02.2020 14:17 MSK
Odkaz
Blek · Kyjev
Fotografií: 2
Цитата (HerrCoolLess, 13.02.2020):
> Зручних накопичувальних майдинчиків немає, Е-КМ-івську стелю теж не зробили. Це погано. Але оновили освітлення. Це добре. Про сидіння по фотографії нічого сказати не можна, треба буде "тестувати". Коротше, і так, і ні. 50/50
> (моя особиста думка)

Незручных точно нет и слава богу.
–3
+2 / –5
14.02.2020 14:49 MSK
Odkaz
Fotografií: 199
Цитата (HerrCoolLess, 13.02.2020):
> Зручних накопичувальних майдинчиків немає

А тут я согласен. Метро - не тот транспорт, где надо сидеть. В час пик накопительные площадки просто спасают
+3
+5 / –2
14.02.2020 17:50 MSK
Odkaz
Fotografií: 11
Цитата (ShmarkThistle, 14.02.2020):
> Цитата (HerrCoolLess, 13.02.2020):
> > Зручних накопичувальних майдинчиків немає
>
> А тут я согласен. Метро - не тот транспорт, где надо сидеть. В час пик накопительные площадки просто спасают

Просто 5 вагонів для Києва замало+ метро недостатньо розвинене.
+2
+3 / –1
14.02.2020 20:03 MSK
Odkaz
Fotografií: 522
Цитата (Андрій Макарець, 14.02.2020):
> Просто 5 вагонів для Києва замало+ метро недостатньо розвинене.

При этом метро держит не минимальный интервал
0
+0 / –0
14.02.2020 20:19 MSK
Odkaz
Fotografií: 18
Цитата (nikooolay, 14.02.2020):
> При этом метро держит не минимальный интервал

На СБЛ в пик минимальный
0
+3 / –3
14.02.2020 22:42 MSK
Odkaz
Fotografií: 18
Не верите - проедтесь сами. Перед Крещатиком в сторону ЛБ чуть ли не каждый поезд останавливается.
+3
+3 / –0
15.02.2020 10:02 MSK
Odkaz
Fotografií: 522
Цитата (Vadim Pikulskiy, 14.02.2020):
> Цитата (nikooolay, 14.02.2020):
> > При этом метро держит не минимальный интервал
>
> На СБЛ в пик минимальный

В пик, и только в утренний. Но я говорил больше про дневной интервал
0
+0 / –0
15.02.2020 11:12 MSK
Odkaz
Fotografií: 18
Цитата (nikooolay, 15.02.2020):
> В пик, и только в утренний

Я говорил про вечерний, но утром точно также.

Цитата (nikooolay, 15.02.2020):
> я говорил больше про дневной интервал

Днем интервалы нормальные, все влазят.
Лично я не вижу смысла целый день держать пиковый интервал. Да и где столько людей взять, которые будет при таком раскладе работать?
+1
+1 / –0
15.02.2020 12:15 MSK
Odkaz
Fotografií: 522
Цитата (Vadim Pikulskiy, 15.02.2020):
> Я говорил про вечерний, но утром точно также

http://www.metro.kiev.ua/node/103 - утром вижу интервал 90 секунд, вечером нет.


Цитата (Vadim Pikulskiy, 15.02.2020):
> Лично я не вижу смысла целый день держать пиковый интервал.

Комфорт пассажиров, в межпик вагоны часто наполнены так же как и в пик.

Цитата (Vadim Pikulskiy, 15.02.2020):
> Да и где столько людей взять, которые будет при таком раскладе работать?

На рынке труда, речь идёт не про тысячи человек, и ещё можно вспомнить что в мире есть автоматические ветки метро, и приступать к их в введению в Киеве
–5
+2 / –7
15.02.2020 13:01 MSK
Odkaz
Fotografií: 18
Цитата (nikooolay, 15.02.2020):
> утром вижу интервал 90 секунд, вечером нет.

Значит утром еще хуже, чем вечером

Цитата (nikooolay, 15.02.2020):
> Цитата (Vadim Pikulskiy, 15.02.2020):
> > Да и где столько людей взять, которые будет при таком раскладе работать?
>
> На рынке труда, речь идёт не про тысячи человек, и ещё можно вспомнить что в мире есть автоматические ветки метро, и приступать к их в введению в Киеве

На это все нету денег

Цитата (nikooolay, 15.02.2020):
> в межпик вагоны часто наполнены так же как и в пик.

Вагоны полные = минимально необходимый выпуск = минимизация затрат. С точки зрения бизнеса ничего плохого. И в межпик в хвостовых вагонах вполне свободно.
С точки зрения пассажира некомфортно, конечно, но, во-первых, я понимаю, почему так, а во-вторых - мне не привыкать.
+2
+2 / –0
17.02.2020 12:13 MSK
Odkaz
Blek · Kyjev
Fotografií: 2
Цитата (ShmarkThistle, 14.02.2020):
> А тут я согласен. Метро - не тот транспорт, где надо сидеть. В час пик накопительные площадки просто спасают

Транспорт должен быть удобный и комфортный, если будет скотовоз то человек при первой же возможности пересядет на авто.
Решение должно быть только такое новые линии, альтернативные маршруты и рассмотреть возможность удлинить платформы для 6 вагонов.
А снимать сидячие места это глупо оттягивание проблемы ну годика на 3-4, потом что ? В центре снимать сидушки?
+1
+4 / –3
19.02.2020 11:11 MSK
Odkaz
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografií: 62
Цитата (Blek, 17.02.2020):
> Транспорт должен быть удобный и комфортный, если будет скотовоз то человек при первой же возможности пересядет на авто.

Це - популізм, як і зарплати для вчителів по 4кілоєвра чи комунізм до 1980 року.

Неособистий транспорт не може бути АБСОЛЮТНО (цілковито) зручним для усіх без винятку користувачів (якщо це не класична версія маршрутного таксі на кшталт Убер-шатлів).


Цитата (Blek, 17.02.2020):
> Решение должно быть только такое новые линии, альтернативные маршруты и рассмотреть возможность удлинить платформы д

Усе це дуже гарні прожекти, але є крихітне питання - скільки років (десятирічь) триватиме процес?

А їхати тре просто зараз!


Цитата (Blek, 17.02.2020):
> снимать сидячие места это глупо оттягивание проблемы ну годика на 3-4, потом что ? В центре снимать сидушки?

Питання з райку: на скільки тисяч людей зріс паспотік нашого метро з якогось умовного 2008 року?
–3
+4 / –7
19.02.2020 11:12 MSK
Odkaz
Zubozht · Kyjev
Fotografií: 14
Цитата (Blek, 17.02.2020):
> Транспорт должен быть удобный и комфортный, если будет скотовоз то человек при первой же возможности пересядет на авто.
> Решение должно быть только такое новые линии, альтернативные маршруты и рассмотреть возможность удлинить платформы для 6 вагонов.
> А снимать сидячие места это глупо оттягивание проблемы ну годика на 3-4, потом что ? В центре снимать сидушки?

В будь-якому міському транспорті мають бути накопичувальні майданчики. Вони є в автобусах, електобусах, трамваях, тролейбусах, маршрутках і електричках, то чому ж, за вашою логікою, їх не має бути у метро?
+1
+3 / –2
20.02.2020 02:40 MSK
Odkaz
Fotografií: 357
Цитата (HerrCoolLess, 19.02.2020):
> В будь-якому міському транспорті мають бути накопичувальні майданчики.

На чём основано данное категоричное утверждение? Предоставьте ссылку на ГОСТ, ДСТУ или иной нормативно-правовой акт, обязательный для выполнения.
+3
+5 / –2
20.02.2020 08:42 MSK
Odkaz
smartusername · Poltava
Bez fotografií
Цитата (HerrCoolLess, 19.02.2020):
> Цитата (Blek, 17.02.2020):

> В будь-якому міському транспорті мають бути накопичувальні майданчики. Вони є в автобусах, електобусах, трамваях, тролейбусах, маршрутках і електричках, то чому ж, за вашою логікою, їх не має бути у метро?

Накопичувальні майданчики у метро - це простір між дверима обох боків.
Місця для інвалідних візків - то інша справа, вони не обов,язково повинні бути у кожному вагоні.
0
+3 / –3
20.02.2020 12:26 MSK
Odkaz
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotografií: 62
Цитата (smartusername, 20.02.2020):
> Накопичувальні майданчики у метро - це простір між дверима обох боків.

Серйозно? А коли ці "протилежні" двері відчиняються - буде дуже зручно стояти "накопиченим" пасажирам чи так собі?

Цитата (smartusername, 20.02.2020):
> Місця для інвалідних візків - то інша справа,

А місця для дитячих візочків - це третя справа. А для великогабаритного багажу - четверта тощо.

Цитата (smartusername, 20.02.2020):
> вони не обов,язково повинні бути у кожному вагоні.

Чому вони є в кожному автобусі/тролейбусі, але не мають бути у кожному вагоні підземки?
–8
+2 / –10
20.02.2020 23:21 MSK
Odkaz
smartusername · Poltava
Bez fotografií
О, протилежні - то біда, то дуже незручно.

Цитата (ObolonsSKY, 20.02.2020):
>
> Чому вони є в кожному автобусі/тролейбусі, але не мають бути у кожному вагоні підземки?

Мають (і є деінде), але у наших метросистемах, здається, повинні бути лише у нових вагонах (за дсту), на модернізанти це не розповсюджується (мб, неточно).
Для handicapped persons у нашому метро не вагони є основною перепоною, абсолютно не вони!
–1
+1 / –2
20.02.2020 23:29 MSK
Odkaz
Fotografií: 18
Цитата (smartusername, 20.02.2020):
> на модернізанти це не розповсюджується

І тим не менш, у Е-КМ-* зробили.

І на фото не модернізат.
https://transphoto.org/photo/1302789/?vid=254459#2594368
0
+0 / –0
17.12.2020 01:40 MSK
Odkaz
Fotografií: 15
Отлично, сидения в торце сохранены
0
+1 / –1

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.