Transphoto
Fotos werden ohne Veränderungen publiziert, und sind nicht zur Werbung von politischer Ansichten oder Denkweisen bestimmt.

Alle Fotos werden durch Nutzern zur Verfügung gestellt, und sie darstellen keine Meinung der Seitenverwaltung.

Schließen
Dnipro — Tatra-Yug Company Production Shops at Yuzhmash Factory
  DniproTatra-Yug Company Production Shops at Yuzhmash Factory
Територія Південного машинобудівного заводу
ТОВ «Татра-Юг» та КП Київпастранс підписали контрактну угоду на постачання 20 нових трамваїв для міста Києва!
Контракт підписано за результатами міжнародного тендеру проведеного за правилами Європейського Інвестиційного Банку в рамках реалізації проекту «Міський Громадський Транспорт України».
Трамваї будуть 100% низькопідлогові, трьохсекційні, довжиною 27 метрів.
Вже зовсім скоро сучасні та комфортні трамваї Татра-Юг з’являться на вулицях столиці. Вітаємо місто з придбанням високотехнологічного, надійного, а головне українського продукту!
***
LLC “Tatra-Yug” and ME Київпастранс / Kyivpastrans
have signed a contract agreement for the supply of 20 new tramcars for the city of Kyiv!
The contract was signed based on the results of an international tender held according to the rules of the European Investment Bank in framework of the project "Urban Public Transport of Ukraine".
Trams will be 100% low-floor, three-section, 27 meters long.
Very soon modern and comfortable Tatra-Yug trams will appear on streets of the capital. Congratulations to the city on the purchase of a high-tech, reliable, and what's important Ukrainian product!

Джерело/Source: https://www.facebook.com/tatrayug/posts/1619247251592876

Hochgeladen von Santehnik · Kyjiw           Datum: Februar 2021

Statistik

Lizenz: Copyright ©
Veröffentlicht: 25.02.2021 18:57 MSK
Aufrufe — 2566

Detailinformation

Kameraeinstellungen

Artist Name:Veleshchuk Dmytro

Kommentare · 78

25.02.2021 19:05 MSK
Link
андрюха · Kamjanske
Fotos: 237
Ждём на улицах Днепропетровчанска))
+4
+10 / –6
25.02.2021 20:55 MSK
Link
Fotos: 5
Цитата (андрюха, 25.02.2021):
> Ждём на улицах Днепропетровчанска))

У вас хорошее чувство юмора.
+5
+5 / –0
25.02.2021 22:10 MSK
Link
Fotos: 211
Какой же он негармоничный и уродливый!
–11
+8 / –19
25.02.2021 22:47 MSK
Link
tavalex2007 · Kyjiw
Fotos: 16845
Как полетит эта змея со старых убитых путей, так горя не оберетесь(((
–22
+6 / –28
25.02.2021 23:04 MSK
Link
Keine Fotos
Цитата:
> ...високотехнологічного, надійного, а головне українського продукту!

Тут слід додати примітку "за словами «Татра-Юг»", тому що правда тут тільки у двох останніх словах, доки він не виїхав з заводу.
–2
+4 / –6
25.02.2021 23:58 MSK
Link
POTAPYCH · Kropywnyzkyj
Fotos: 655
Кабина без форточки? Гениально! По-европейски!
+5
+9 / –4
25.02.2021 23:59 MSK
Link
Santehnik · Kyjiw
Fotos: 1488 · Technische Abteilung
А зачем она там нужна?
+8
+13 / –5
26.02.2021 00:04 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotos: 62
Дідько!

Я сподівався, що вони таки не зможуть зібрати цей конструктор...

З іншого боку добре, що ці непорозуміння відправлять на швидкісний - може хоч Дарниці нормальні вагони дістануться)
–15
+4 / –19
26.02.2021 00:07 MSK
Link
POTAPYCH · Kropywnyzkyj
Fotos: 655
Цитата (Santehnik, 25.02.2021):
> А зачем она там нужна?

А кондей водительский летом навернется, или же попросту забьют на его обслуживание....Чем прикажешь водителю прохладиться, когда в кабине +50?
+6
+11 / –5
26.02.2021 00:08 MSK
Link
tavalex2007 · Kyjiw
Fotos: 16845
Цитата (ObolonsSKY, 25.02.2021):
> Я сподівався, що вони таки не зможуть зібрати цей конструктор...

Солідарний.
Цитата (ObolonsSKY, 25.02.2021):
> епорозуміння відправлять на швидкісний - може хоч Дарниці нормальні вагони дістануться)

А які? 20 Пес? І всі на 28й, 35й та 4,5?
–10
+1 / –11
26.02.2021 00:48 MSK
Link
kv4dromax · Kyjiw
Fotos: 377
Внешне интересно, но эти зазоры... Просто убивают хорошее впечатление
+1
+4 / –3
26.02.2021 00:57 MSK
Link
Fotos: 201
Какая знакомая ситуация. В кой то веке представили 100% низкопольный современный вагон с неплохим дизайном, надо сразу поливать грязью. И с такой уверенностью, будто вы в нём лично ездили
+31
+33 / –2
26.02.2021 01:33 MSK
Link
tavalex2007 · Kyjiw
Fotos: 16845
Ну так по сути это песа отечественного кердиваровского паршива. Нам нужно что-то от Электрона и крупнее, на 5-7 секций. Их же точно отправят в ДШ. Тут еще как видим по фото салона и сидений меньше. В плюс по сравнению с песами больше дверей.
–6
+5 / –11
26.02.2021 02:25 MSK
Link
Santehnik · Kyjiw
Fotos: 1488 · Technische Abteilung
Цитата (POTAPYCH, 26.02.2021):
> Цитата (Santehnik, 25.02.2021):
> > А зачем она там нужна?
>
> А кондей водительский летом навернется, или же попросту забьют на его обслуживание....Чем прикажешь водителю прохладиться, когда в кабине +50?

Если в кабине +50, то такой вагон не должен выезжать из депо.
+10
+12 / –2
26.02.2021 02:59 MSK
Link
Alstom Citadis · Charkiw
Keine Fotos
Цитата (POTAPYCH, 25.02.2021):
> Кабина без форточки? Гениально! По-европейски!

а на левом боком стекле не форточка видна?
+5
+5 / –0
26.02.2021 03:25 MSK
Link
Fotos: 82
Цитата (ObolonsSKY, 26.02.2021):
> Дідько!
>
> Я сподівався, що вони таки не зможуть зібрати цей конструктор...
>
> З іншого боку добре, що ці непорозуміння відправлять на швидкісний - може хоч Дарниці нормальні вагони дістануться)

А чё так по-хейтерски? Ещё не ездили а уже хоронят его
+16
+17 / –1
26.02.2021 09:57 MSK
Link
Tučňák · Ostrava
Fotos: 2036 · Fotoredakteur / Seiten-Übersetzer (CS)
Похож на CAF Urbos в Будапеште.
+24
+25 / –1
26.02.2021 11:39 MSK
Link
Fotos: 133
Цитата (nichohosobi, 25.02.2021):
> Цитата:
> > ...високотехнологічного, надійного, а головне українського продукту!
>
> Тут слід додати примітку "за словами «Татра-Юг»", тому що правда тут тільки у двох останніх словах, доки він не виїхав з заводу.

Ну складові то не дуже українські. Іноземні складові то не проблема, взагалі-то. Раніше ТЮг ставив запорізьку електроніку, а тепер ніби перейшов на російську. І за наявності українського ПТСу, якось це не дуже.
0
+3 / –3
26.02.2021 12:28 MSK
Link
SavA · Kyjiw
Fotos: 521
интересно, оно вместительнее песы по факту будет?
компановка дверей вроде как нормальная хоть
0
+1 / –1
26.02.2021 13:18 MSK
Link
СтаС · Moskau
Fotos: 977
Токоприёмник челябинский что ль?
+5
+5 / –0
26.02.2021 13:28 MSK
Link
derunchik · Kyjiw
Fotos: 1
Да, было бы предпочтительнее скопировать у будапештских CAF Urbos не маску и цвет, а количество секций и планировку салона.
Но Татра-Юг за последние несколько лет и так перешла сразу несколько стадий эволюции. Требовать от них многосекционники на сегодняшний день - уже чересчур. Поэтому сейчас либо это, либо Электрон, который, к нашему общему сожалению, "не зашёл" в эксплуатации, либо импорт из-за рубежа, что в определённом отношении тоже провал.
Главное, чтобы руководство Татра-Юг не останавливолась на этой модели. Если так и дальше пойдёт - может, через пару лет научатся делать и многосекционники.
+9
+10 / –1
26.02.2021 13:51 MSK
Link
Jan de Vu · Lemberg
Fotos: 528
Цитата (СтаС, 26.02.2021):
> Токоприёмник челябинский что ль?

Верно.
+2
+2 / –0
26.02.2021 14:35 MSK
Link
Zubozht · Kyjiw
Fotos: 14
Цитата (SavA, 26.02.2021):
> интересно, оно вместительнее песы по факту будет?
> компановка дверей вроде как нормальная хоть

По салону у порівнянні з Песою мій висновок такий: Довжина трохи більша, сидінь менше, але ті, що є, розташовані значно краще. Гадаю, загальна місткість +- така сама.
0
+2 / –2
26.02.2021 15:29 MSK
Link
Володя · Moskau
Fotos: 1
Цитата (Santehnik, 26.02.2021):
> то такой вагон не должен выезжать из депо.

Если он выезжает в 4-5 утра, то там ещё не +50:) Но то что он должен будет зайти с неисправностью рабочего места - однозначно. Санитарные требования никто не отменял.
+1
+1 / –0
26.02.2021 15:51 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotos: 62
Цитата (Freizer223, 26.02.2021):
> Ещё не ездили а уже хоронят его


Як кажуть в Одесі: "це не треба їсти, воно вже л@йно".


Цитата (SavA, 26.02.2021):
> оно вместительнее песы по факту будет?

Тут дай боже 40 сидінь.

Як думаєте - це краще за Песу?


Цитата (SavA, 26.02.2021):
> компановка дверей вроде как нормальная хоть

Половинки дверей з обох боків від середньої секції - це нормально?

Несподівано...
–8
+4 / –12
26.02.2021 16:22 MSK
Link
monokot · Baltimore
Fotos: 1
Цитата (ObolonsSKY, 26.02.2021):
> Тут дай боже 40 сидінь.

по тз - 60
+5
+5 / –0
26.02.2021 16:23 MSK
Link
Zubozht · Kyjiw
Fotos: 14
Цитата (андрюха, 25.02.2021):
> Ждём на улицах Днепропетровчанска))



Можливо, його відразу до Києва відправлять. Побачимо.

А виглядає круто. Насторожує лише характерна вм'ятина на обшивці та якісь проблеми з фарбою в районі передніх дверей, але спишемо це на те, що перед нами дослідний зразок, який, можливо, ще будуть допилювати.
Ну і шкода, що Київ не хоче йти в ногу з часом та досі замовляє нові трамваї з дзеркалами замість камер. У результаті, що тут, що на К1М6, що на Електроні, доводиться ліпити те, що не було передбачене дизайнерами, і це, безумовно, негативно впливає на зовнішній вигляд.
+4
+5 / –1
26.02.2021 16:23 MSK
Link
Fotos: 522
На первый взгляд, у Татра-Юга получилось создать трамвайный вагон!
+16
+17 / –1
26.02.2021 16:24 MSK
Link
chs8.vova · Kyjiw
Fotos: 1804
Цитата (VRar, 26.02.2021):
> Цитата (nichohosobi, 25.02.2021):
> > Цитата:
> > > ...високотехнологічного, надійного, а головне українського продукту!
> >
> > Тут слід додати примітку "за словами «Татра-Юг»", тому що правда тут тільки у двох останніх словах, доки він не виїхав з заводу.
>
> Ну складові то не дуже українські. Іноземні складові то не проблема, взагалі-то. Раніше ТЮг ставив запорізьку електроніку, а тепер ніби перейшов на російську. І за наявності українського ПТСу, якось це не дуже.

От куда такая инфа?
0
+0 / –0
26.02.2021 16:51 MSK
Link
СтаС · Moskau
Fotos: 977
Цитата (HerrCoolLess, 26.02.2021):
> А виглядає круто. Насторожує лише характерна вм'ятина на обшивці та якісь проблеми з фарбою в районі передніх дверей,

Где? Я бы сказал, что на этом фото по кузову и краске всё нормально.
0
+0 / –0
26.02.2021 16:52 MSK
Link
СтаС · Moskau
Fotos: 977
Цитата (chs8.vova, 26.02.2021):

> От куда такая инфа?

Видимо, из того, что александрийские вагоны были с Чергосом.
0
+0 / –0
26.02.2021 16:54 MSK
Link
Santehnik · Kyjiw
Fotos: 1488 · Technische Abteilung
Цитата (СтаС, 26.02.2021):
> Видимо, из того, что александрийские вагоны были с Чергосом.

Да и К1М6 с Чергосом)
+3
+3 / –0
26.02.2021 17:41 MSK
Link
telkomrwt · Moskau
Fotos: 1
Цитата (ObolonsSKY, 26.02.2021):
> Половинки дверей з обох боків від середньої секції - це нормально?

А почему это должно быть ненормально? Зимой - какая-никакая экономия тепла, летом - холода от кондиционеров, если таковые будут.

Цитата (HerrCoolLess, 26.02.2021):
> Ну і шкода, що Київ не хоче йти в ногу з часом та досі замовляє нові трамваї з дзеркалами замість камер

Почему сразу вместо, а не вместе? Пусть люди сначала к камерам привыкнут, не надо всё сразу убирать.
+3
+3 / –0
26.02.2021 18:32 MSK
Link
Keine Fotos
Присмотритесь, нету там проблем с краской, то фальшборт не плотно прилегает к кузову, потому видно щели, которые кажутся как места без краски!
+2
+2 / –0
26.02.2021 18:39 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotos: 62
Цитата (telkomrwt, 26.02.2021):
> почему это должно быть ненормально?

Двері двостулкові біля дверей одностулкових - так, це дуууже дивне рішення!

Зазвичай "половинку" монтують у "голові" та в "хвості" вагона: https://transphoto.org/photo/14/10/13/1410138.jpg
https://transphoto.org/photo/1279397/?vid=487096

Цитата (monokot, 26.02.2021):
> по тз - 60

Здається 60 - у столичній версії Електрона (хоча завод пропонує і 70 місць, без "півторачок").

Як у 27-метрівку з купою дивних дверей загнали 60 сидінь?


Цитата (HerrCoolLess, 26.02.2021):
> сидінь менше, а

Чи знаєте точно - скільки?
Бо на око тут десь 40-45 стільчиків...


Цитата (HerrCoolLess, 26.02.2021):
> але ті, що є, розташовані значно краще

Розкрийте таємницю - чим же краще?

Меншою кількістю "подіумів"?
–9
+1 / –10
26.02.2021 21:58 MSK
Link
koroboro10 · Moskau
Fotos: 16
Нда, и это дополнение к песам...
Столице такое закупать-позор.
–16
+6 / –22
26.02.2021 22:15 MSK
Link
tavalex2007 · Kyjiw
Fotos: 16845
И я о том же. И за что только минусов натыкали - не пойму.
–14
+5 / –19
26.02.2021 23:15 MSK
Link
Keine Fotos
Цитата (tavalex2007, 26.02.2021):
> И за что только минусов натыкали - не пойму.

Та тому що партія "Татро-Півдне-хейтерів" вже всіх дістала.
Гаразд ви виливаєте це все під фото К1 та франкенштейнів на його основі, але це низькопідлоговий багатосекційний трамвай.

Вам так прозаїчно натякають на "годі скігліті".
+20
+21 / –1
26.02.2021 23:29 MSK
Link
tavalex2007 · Kyjiw
Fotos: 16845
Та невже не зрозуміло, що ці песокердиварки киянам доведеться вигрібати. До осені 2003 року на ШТ їздили трійники з Т3, а це 42,5 метри. А тут ми маємо вагон,який навіть на 1 метр коротший від двійника з Т3. Знов гроші на вітер, чи б то пак на розпилювання. Бо ці вагони підуть саме на ШТ, а не в ПД і Дарницю.
На ШТ і так песи-коротульки в 26 метрів не вміщують у пік весь народ, так треба ще більше погіршити. З позитиву - більша кількість дверей, цікавіший за песу дизайн. І все. Решта - або ніяк, або негатив.
І взагалі: кому цих вагонів шкода, хто за ними зчиняє плач Ярославни, хай візьмуть до себе.
+1
+7 / –6
27.02.2021 00:19 MSK
Link
Keine Fotos
Треба вірити в тюг, що він зможе в сбо для цих трамваїв =)
+3
+3 / –0
27.02.2021 00:44 MSK
Link
tavalex2007 · Kyjiw
Fotos: 16845
Ну так будем смотреть)))
+1
+1 / –0
27.02.2021 02:01 MSK
Link
Fotos: 82
Цитата (tavalex2007, 26.02.2021):
> песокердиварки

Что это вообще такое ? От какого слова пошло "КЕРДИВАРКИ"?
+4
+4 / –0
27.02.2021 02:20 MSK
Link
Alstom Citadis · Charkiw
Keine Fotos
Цитата (Freizer223, 27.02.2021):
> От какого слова пошло "КЕРДИВАРКИ"?

от слова "Кердивара", который Анатолий (директор "Татры-УГ")
+2
+2 / –0
27.02.2021 06:51 MSK
Link
Keine Fotos
Интересно, у нас могут сделать хоть что нибудь без кредитов европейского банка?
–9
+6 / –15
27.02.2021 09:21 MSK
Link
tavalex2007 · Kyjiw
Fotos: 16845
Где как. Но если кредит дает евробанк, то может есть хоть какая-то гарантия,что не будет распила бабла.
+4
+5 / –1
27.02.2021 10:00 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotos: 62
Цитата (Владимир Комирной, 26.02.2021):
> низькопідлоговий багатосекційний трамвай.
>
> Вам так прозаїчно натякають на "годі скігліті".

От коли Львів придбає цей "низькопідлоговий багатосекційний трамвай", то він матиме право на висловлення оцінки щодо його доречності на київських маршрутах.

А наразі це диво з російськими компонентами придбали для столиці на ШТ-1, де подібна модель ні в тин, ні в ворота!
–3
+3 / –6
27.02.2021 10:02 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotos: 62
Цитата (nichohosobi, 26.02.2021):
> сбо для цих трамваїв =)

СБО - трамвайні милиці!

Навіщо купувати ДВА трисекційники, якщо можна взяти ОДИН семисекційник?
+4
+5 / –1
27.02.2021 10:24 MSK
Link
Keine Fotos
Цитата (Константин Харьков, 27.02.2021):
> Интересно, у нас могут сделать хоть что нибудь без кредитов европейского банка?

А что с ними не так?
+6
+7 / –1
27.02.2021 10:39 MSK
Link
Dimka89 · Luzk
Keine Fotos
Цитата (Aventador, 27.02.2021):
> Цитата (Константин Харьков, 27.02.2021):
> > Интересно, у нас могут сделать хоть что нибудь без кредитов европейского банка?
>
> А что с ними не так?

Слово страшне)))
+3
+3 / –0
27.02.2021 11:49 MSK
Link
Blek · Kyjiw
Fotos: 2
Цитата (Константин Харьков, 27.02.2021):
> Интересно, у нас могут сделать хоть что нибудь без кредитов европейского банка?

Очевидно что нет) Без кредитов можно вспомнить как на в 90х и 2000х говорили что трамваи для города это дорого, шумно и тд и в итоге ездим на старых только теперь одинарных татрах
+4
+7 / –3
27.02.2021 12:06 MSK
Link
Santehnik · Kyjiw
Fotos: 1488 · Technische Abteilung
Цитата (Blek, 27.02.2021):
> Очевидно что нет)

Бред, у нас

Цитата (Blek, 27.02.2021):
> Без кредитов

Построили и закупили десяток Электронов и пол сотни Песо.
+10
+11 / –1
27.02.2021 15:22 MSK
Link
Blek · Kyjiw
Fotos: 2
Цитата (Santehnik, 27.02.2021):
> Бред, у нас

Почему бред ? Даже условное возвращение трамвая до Дворца Спорта будет за кредитные деньги раз
Второе вспоминаем покупку 511 Тюга так один и остался)
0
+1 / –1
27.02.2021 15:37 MSK
Link
Santehnik · Kyjiw
Fotos: 1488 · Technische Abteilung
Цитата (Blek, 27.02.2021):
> Второе вспоминаем покупку 511 Тюга так один и остался)

Такой мусор из 90-х как 511 и даром не нужен. Его просто навязали и по сути заставили его купить.

Цитата (Blek, 27.02.2021):
> Даже условное возвращение трамвая до Дворца Спорта будет за кредитные деньги раз

Ну продление СТ-2 строилось тоже не за кредитные деньги например, но сравнивать закупку вагонов и строительства тоже не совсем корректно.
+4
+4 / –0
27.02.2021 16:19 MSK
Link
HAnS · Kyjiw
Fotos: 205
Цитата (Blek, 27.02.2021):
> Почему бред ? Даже условное возвращение трамвая до Дворца Спорта будет за кредитные деньги раз

Там дело не в деньгах, а в возможности получить доступ к значительно высшему уровню экспертизы. И получить значительно лучший результат
+4
+4 / –0
27.02.2021 16:22 MSK
Link
Keine Fotos
Цитата (Tučňák, 26.02.2021):
> Похож на CAF Urbos в Будапеште.

Pokud se podíváš na detaily, tak vůbec nejsou podobné
+2
+2 / –0
27.02.2021 16:31 MSK
Link
Blek · Kyjiw
Fotos: 2
Цитата (Santehnik, 27.02.2021):
> Такой мусор из 90-х как 511 и даром не нужен. Его просто навязали и по сути заставили его купить.

Это личная точка зрения мусор или нет, пока на линии ездят одинарные вагоны 70-80х годов то 511 это современный трамвай!
Вот правда пример Пес это единственный когда за бюджетные деньги массово обновили трамвайный парк! Но этот пример только один положительный а что с
БКМ ? ЛВС ? Татрошлаки ? К1 ? Поштучное обновление и не более того


Цитата (Santehnik, 27.02.2021):
> Ну продление СТ-2 строилось тоже не за кредитные деньги например, но сравнивать закупку вагонов и строительства тоже не совсем корректно.

От части согласен но опять же таки СТ-2 сколько строилось за бюджетные деньги ? Я еще в школу только пошел помню газета которая писала что в 2001 будет до левобержной ходить трамвай с троещины)) До 2000 вымучали кусок линии который был бесполезный аж через 11 лет соизволили начать продлять хотя бы до ГЭ но суть в том что на дворе 2021 (пролетело 10 лет) а линия по прежнему не завершена! И сможем ли город позволить ее строить дальше большой вопрос теперь! Похоже просто забили и на трамвай и на ГЭ
0
+0 / –0
27.02.2021 16:41 MSK
Link
Сергей Мурашов · Sankt Petersburg
Fotos: 2385
Цитата (Santehnik, 27.02.2021):
> Цитата (Blek, 27.02.2021):
> > Без кредитов
>
> Построили и закупили десяток Электронов и пол сотни Песо.

То есть не соответствуют действительности разговоры о том, что под первые Песы Польша выделила кредит?
0
+0 / –0
27.02.2021 16:45 MSK
Link
Santehnik · Kyjiw
Fotos: 1488 · Technische Abteilung
Не знаю кто и что говорил, но все вагоны закуплены за средства бюджета без привлечения кредитных ресурсов.
Возможно само Песо брало кредит что бы построить вагоны, так как по украинским законам аванс зарубеж сильно ограниченный.

Цитата (Blek, 27.02.2021):
> Это личная точка зрения мусор или нет, пока на линии ездят одинарные вагоны 70-80х годов то 511 это современный трамвай!

В огороде бузина, а в Киеве дядька. От того что где-то ездят одиночные вагоны, К1М6 не перестаёт быть устаревшим вагоном которому не место в Киеве.
Тем более за те деньги что пришлось за него отдать - 42 млн.
+5
+5 / –0
27.02.2021 17:40 MSK
Link
Jan de Vu · Lemberg
Fotos: 528
Цитата (ObolonsSKY, 27.02.2021):
> Цитата (nichohosobi, 26.02.2021):
> > сбо для цих трамваїв =)
>
> СБО - трамвайні милиці!
>
> Навіщо купувати ДВА трисекційники, якщо можна взяти ОДИН семисекційник?

А підстанція такий вагон потягне?
–1
+0 / –1
27.02.2021 19:13 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotos: 62
Цитата (Jan de Vu, 27.02.2021):
> підстанція такий вагон потягне?

Тривагонні реостатники їздили на ШТ ще 20 років тому.

Має потягнути!
0
+0 / –0
27.02.2021 22:48 MSK
Link
Antarktic pinguin · Sankt Petersburg
Fotos: 14
Не понимаю, что некоторым не нравится, вполне красивый трамвай. Только я не понял, у него по центру одностворчатые двери? Зачем?
+5
+5 / –0
27.02.2021 23:22 MSK
Link
mann · Kyjiw
Fotos: 68
На СТ проблема, что многие не хотят проходить внутрь салона, едут пару остановок стоя у дверей, а в середине вагонов пусто.
0
+0 / –0
27.02.2021 23:28 MSK
Link
Fotos: 3268
Цитата (Antarktic pinguin, 27.02.2021):
> Только я не понял, у него по центру одностворчатые двери? Зачем?

Зараза передалась от БКМа (https://transphoto.org/photo/1184060/?vid=448629).
0
+0 / –0
28.02.2021 09:32 MSK
Link
Zubozht · Kyjiw
Fotos: 14
Цитата (ObolonsSKY, 26.02.2021):
> Бо на око тут десь 40-45 стільчиків...
>

Можливо, навіть 45-50. На тій світлини, що є (https://transphoto.org/photo/1447010/?gid=5698), не все видно.
У Фокстрота 60. Тобто, так, більше. Але чи так уже рятують ті 10-15 сидінь, якщо розташовані вони доволі так собі? Не знаю, не знаю...


Цитата (ObolonsSKY, 26.02.2021):
> Розкрийте таємницю - чим же краще?
>
> Меншою кількістю "подіумів"?

Саме так:)

Цитата (СтаС, 26.02.2021):
> Где? Я бы сказал, что на этом фото по кузову и краске всё нормально.

Может, конечно, мне показалось или то свет так падает, но перед первой дверью внизу есть что-то белое. А сверху дверь немного вьіпирает углом и видно, что кузов слегка изогнут в том месте. Хотя, вохможно, то "не баг, а фича".
0
+0 / –0
28.02.2021 09:34 MSK
Link
Zubozht · Kyjiw
Fotos: 14
Цитата (haps_712, 27.02.2021):
> Pokud se podíváš na detaily, tak vůbec nejsou podobné


Přesně. Mnoho moderních tramvají má navíc podobný design. Například nový aténský Alstom (https://i.ytimg.com/vi/3AJGDaN4u6g/maxresdefault.jpg).

Цитата (Santehnik, 27.02.2021):
> Песо

Та чого ж "Песа", якщо там чітко "Песа"?) Я розумію, що то ви Кличка пародіюєте, але вже ну реально якось бісить.


Цитата (nichohosobi, 26.02.2021):
> Треба вірити в тюг, що він зможе в сбо для цих трамваїв =)

Ці трамваї, наче, вже можуть в СБО. Принаймні, на папері. Наскільки воно добре працюватиме, побачимо.
0
+0 / –0
28.02.2021 10:51 MSK
Link
IL-68 · Moskau
Keine Fotos
Цитата (Antarktic pinguin, 27.02.2021):
> Не понимаю, что некоторым не нравится, вполне красивый трамвай. Только я не понял, у него по центру одностворчатые двери? Зачем?

Это не страшно. Это первая машина, если окажется, что одностворчатая дверь бесполезна, в дальнейшем можно будет обойтись без нее. Испытания все покажут. Я бы не стал акцентироваться на этой детале, как на недостатке. В принципе, четыре полноценных входа/выхода для такой машины должно быть достаточно.
+1
+1 / –0
28.02.2021 11:20 MSK
Link
Keine Fotos
Цитата (IL-68, 28.02.2021):
> Это не страшно. Это первая машина, если окажется, что одностворчатая дверь бесполезна, в дальнейшем можно будет обойтись без нее. Испытания все покажут.

Нет ничего более постоянного, чем временное :)
0
+0 / –0
28.02.2021 14:50 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotos: 62
Цитата (HerrCoolLess, 28.02.2021):
> Можливо, навіть 45-50.

Тобто -10/15 сидінь від фокстротівського компонування.

При такій самій загальній пасмісткості...

Я можу погодитися з певною (умовною) доцільністю зменшення кількості сидінь на користь "стоячки", тобто коли 1 вагон/машина з 1+1 перевезе більшу кількість пасажирів (привіт чеським Татрам, польським Консталям та отим фантастичним італійським тролейбусам
https://transphoto.org/photo/12/08/72/1208728.jpg!), але тут ми не бачимо подібного ефекту!


Цитата (HerrCoolLess, 28.02.2021):
> Але чи так уже рятують ті 10-15 сидінь, якщо розташовані вони доволі так собі? Не знаю, не знаю...

Я знаю. Людина так створена, що хоче сидіти, а не стояти (Є винятки. Зокрема я принципово не користуюся сидіннями ГТ при повсякденному русі).

Однак, з цього приводу навіть є приказка: "ліпше погано сидіти, ніж добре стояти".

Хоча для ШТ це не так критично, як для умовного Т28 чи Т33, однак такий момент є.

Зауважу, що з танцмайданчиками тут теж не дуже https://transphoto.org/photo/14/47/01/1447010.jpg - люди заходять у дивовижні "півторачкові" двері та впираються у сидіння!

Цитата (HerrCoolLess, 28.02.2021):
> Саме так:)

Не заперечую, це плюс.

Але він перекреслюється вкрай нераціональним використанням місця - одинарними сидалами у надвізковій зоні...

Цитата (HerrCoolLess, 28.02.2021):
> чого ж "Песа", якщо там чітко "Песа"?) Я розумію, що то ви Кличка пародіюєте, але вже ну реально якось бісить.

Не хвилюйтеся, це лише кличний відмінок)

Песо, Електроне, Татраюже (чи Татраюгу, якщо по-діловому).
0
+0 / –0
01.03.2021 07:25 MSK
Link
Zubozht · Kyjiw
Fotos: 14
Цитата (ObolonsSKY, 28.02.2021):
> ліпше погано сидіти, ніж добре стояти

Ну то за такою логікою можна й увесь салон сидіннями заставити:)

Цитата (ObolonsSKY, 28.02.2021):
> Але він перекреслюється вкрай нераціональним використанням місця - одинарними сидалами у надвізковій зоні...
>

Не сказав би, що так уже він перекреслюється. Але так, оті ящики біля вікон не дозволяють назвати салон К1Т306 ідеальним, тут повністю згоден. Так само салон Песи не дає назвати ідеальним незадовільне відношення сидінь на подіумах до сидінь на низькій підлозі. Як на мене, це приблизно рівносильний недолік.
Ідеальні салони у трамваях такого типу мають лише, повторюся, останні Шкоди (https://transphoto.org/photo/1438871/) та Зіменси (https://transphoto.org/photo/1322463/?vid=504044). Чи означає те, що салон нового ТЮГа трохи гірший за аналогічні салони найкращих світових виробників, те, що він геть поганий? Тим більше, за наявності в цьому світі набагато гірших варіянтів, як от оце (https://transphoto.org/photo/1042198/?vid=361617) ци це (https://transphoto.org/photo/1416228/?vid=520756)?
Я розумію, що рівнятися треба на кращих, але все ж таки.

До речі, довго не міг допетрати, що ж цей салон мені так нагадує. Зрозумів, нарешті (https://transphoto.org/photo/1133115/; https://transphoto.org/photo/1402477/?vid=507485):)
+3
+3 / –0
02.03.2021 09:58 MSK
Link
ObolonsSKY · Victor Harbour
Fotos: 62
Цитата (HerrCoolLess, 01.03.2021):
> за такою логікою можна й увесь салон сидіннями заставити:)

То залежить від маршруту: для умовних Т28 чи Т12 це було б непогано)


Цитата (HerrCoolLess, 01.03.2021):
> ящики біля вікон не дозволяють назвати салон К1Т306 ідеальним, тут повністю згоден. Так само салон Песи не дає назвати ідеальним незадовільне відношення сидінь на подіумах до сидінь на низькій підлозі.

Не маю заперечень!

Цитата (HerrCoolLess, 01.03.2021):
> означає те, що салон нового ТЮГа трохи гірший за аналогічні салони найкращих світових виробників, те, що він геть поганий?

Хоча вищевказане питання є риторичним, відповім - ні!

Основне зауваження до двох дивних дверей - ця ідея дійсно є геть невдалою!

Краще б замість них зробити збільшені накопичувальні майданчики (що дуже актуально для ШТ!) або перекомпонувати сидіння.

Цитата (HerrCoolLess, 01.03.2021):
> Ідеальні салони у трамваях такого типу мають лише, повторюся, останні Шкоди (https://transphoto.org/photo/1438871/) та Зіменси (https://transphoto.org/photo/1322463/?vid=504044).

А як же "Бóмбі"?! Там просто шикарний салон, ідеальне розташування "танцмайданчиків", надзвичайно зручні сидіння: https://transphoto.org/photo/12/78/78/1278785.jpg
https://transphoto.org/photo/12/79/39/1279393.jpg
https://transphoto.org/photo/12/79/39/1279392.jpg
0
+0 / –0
02.03.2021 22:30 MSK
Link
Zubozht · Kyjiw
Fotos: 14
Цитата (ObolonsSKY, 02.03.2021):
> Основне зауваження до двох дивних дверей - ця ідея дійсно є геть невдалою!
>

Ну тут так, згоден.


Цитата (ObolonsSKY, 02.03.2021):
> А як же "Бóмбі"?!

Там же неповоротні візки, а я саме про поворотні кажу.
0
+0 / –0
13.03.2021 16:10 MSK
Link
Ананий · Kyjiw
Keine Fotos
График поставок уже известен?
Вагоны уже начали изготавливать?
0
+0 / –0
14.03.2021 08:20 MSK
Link
Zubozht · Kyjiw
Fotos: 14
Цитата (Ананий, 13.03.2021):
> График поставок уже известен?
> Вагоны уже начали изготавливать?

Ну, перший з них, власне, є на фото, під яким написали свій коментар:) Другий вже теж знаходиться на якійсь там стадії виробництва, одну з його масок можемо бачити на задньому плані тут: https://transphoto.org/photo/1447010. А так, слідкуємо за новинами. Гадаю, перед відправкою до Києва його мають хоч трохи обкатати у Дніпрі, бо ж нова модель. А може, й ні. Побачимо.
+2
+2 / –0
13.04.2021 16:02 MSK
Link
Keine Fotos
Трамвай заметили в Днепре

https://t.me/hyevuy_dnepr/12830
+2
+2 / –0
13.04.2021 16:22 MSK
Link
Vladlen99 · Odesa
Fotos: 37 · Allgemeiner Redakteur
Очень даже космически и современно выглядит на улице.
–1
+0 / –1
13.04.2021 16:47 MSK
Link
tavalex2007 · Kyjiw
Fotos: 16845
Для Днепра это космос. А для Киева нет.Электрон получше будет.
+4
+4 / –0
13.04.2021 19:21 MSK
Link
BaronRojo · Odesa
Fotos: 6
Цитата (tavalex2007, 13.04.2021):
> Для Днепра это космос. А для Киева нет.Электрон получше будет.

Я давно не был в Днепре, и довольно давно в Киеве. Но вряд ли за 2 года там случился Берлин или Барселона, а в Киеве из последних воспоминаний и облезающая "Татра" не то, чтобы прям сильно выбилась бы из пейзажа. Да и не сказал бы, что этот трамвай хуже "Электрона" выглядит. Самый большой фейл в нём это средняя полудверь.
+4
+4 / –0
14.04.2021 07:03 MSK
Link
Zubozht · Kyjiw
Fotos: 14
Цитата (vkryptondev, 13.04.2021):
> Трамвай заметили в Днепре
>
> https://t.me/hyevuy_dnepr/12830

Вогонь. Шкода, що знімали за всіма традиціями "вуличної зйомки")

Цитата (tavalex2007, 13.04.2021):
> Для Днепра это космос. А для Киева нет.Электрон получше будет.

Кращість Електрона не скасовує крутості цього ТЮГа.
0
+2 / –2

Kommentar

Bitte keine politischen Diskussionen, andernfalls wird Ihr Account für einen Monat gesperrt!
Zu Kommentieren ist eine Anmeldung nötig..